LEXUS se uspoređuje s njemačkim premium rivalima od 2018. godine.
IAKO je Lexus u Americi stekao zamjetnu poziciju na Starom kontinentu, nikako ne uspijeva uhvatiti korak s njemačkim premium markama. Izuzmemo li nekoliko sportski nastrojenih modela, ostatak game baš i nema dinamičan duh. Lexus sada to želi promijeniti.
Toyotina podmarka se s njemačkim rivalima uspoređuje posljednjih šest godina te su do sada uočili kako im nedostaje njemačka čvrstina, piše Automotive News Europe.
Točnije, radi se o krutosti, pa su u Lexusu već u sve modele dostupne u Europi ugradili ojačanja. Sada pak žele na svim modelima postići sličnu voznu dinamiku i tako definirati novi Lexusov izričaj sa sportskim potpisom.
"Težimo istom ukusu vožnje bez obzira na to u kojem se modelu Lexusa vozite", rekao je za Auto News Toshinori Ito, voditelj projekta za Lexusov odjel za razvoj performansi osjetljivosti.
Pritom Toshuri priznaje da su uglavnom ojačavali stražnji kraj vozila, ne razumijevajući u potpunosti povezanost krutosti karoserije i pozicioniranje vozila u vožnji. "Učili smo o tome proučavajući konkurenciju. Kad smo to shvatili, htjeli smo to dodati svim Lexusovim modelima."
Električni RZ dobio je dodatne elemente konstrukcije sprijeda kada je počeo s proizvodnjom 2022., dok je crossover NX modificiran sprijeda 2023., a poboljšanja stražnjeg dijela dobio je ove godine.
"Možemo potvrditi da se to može učiniti u cijeloj liniji", rekao je Ito za Auto News.
Ove promjene će biti u potpunosti implementirane u cijeloj liniji proizvoda. To bi moglo potrajati godinama jer neke nadogradnje zahtijevaju opsežnije promjene na šasiji, a time i proizvodnom procesu. Ipak, sve su to dobre vijesti za one koji uživaju u vožnji.