I OVE godine je provedena studija popularnosti pojedinih automobilskih marki.
Provodi ju australski Compare the Market koristeći podatke s Google Trendsa te iznoseći podatke za tri najprodavanije marke u 155 zemalja svijeta.
Na samom vrhu nema promjena, a to znači kako je Toyota i dalje najpopularnija marka. Broj 1 je u 64 zemlje svijeta. Međutim, iznenađenje je na drugom mjestu, a to je novopridošli Tesla s titulom najpretraživanije marke u 29 zemalja svijeta. Tesla je na treće mjesto pomaknuo BMW, koji je trenutno najpopularniji u 26 zemalja.
Zanimljivo da su sve daljnje marke bitno zaostale pa tako Audi najviše pretražuju u sedam, a Mercedes u samo šest zemalja.
Što pretražuju Hrvati, a što u Srbiji
Zanimljivo je i pogledali što pretražuje regija Balkana. Tri najpopularnije marke u Hrvatskoj su BMW, Audi i Tesla, baš kao i u Srbiji. Za BiH, Crnu Goru i Sloveniju vrijedili su slični interesi, ali uz Audi kao broj 1 u prve dvije zemlje te BMW kao najzanimljiviji Slovencima. Sjeverna Makedonija je vjerna njemačkom trio premiumu, baš kao i Kosovo.