Ssangyong Korando: Povratak pod indijskim blagoslovom

POD kapom Mahindre reinkarnirani Ssangyong predstavlja novi Korando, sportski SUV model.

Za razliku od istoimenog prethodnika novi model ide potpuno drugim smjerom. Moderniji i stilski europskom ukusu podređeniji dizajn potpisuje Giugiaro. Osim brojnih detalja u krom finišu kupcima je na raspolaganju sedam boja karoserije, kao i paleta naplataka do promjera od 18 cola.

Povoljan prvi dojam ostavlja i i unutrašnjost lišena bilo kakvih ekstravagantnosti. Jednostavnost i solidna kvaliteta su u prvom planu, a prati ih dobro odmjerena ponuda prostora zaključena s prtljažnikom osnovnog kapaciteta 404 l.

Ponuda na hrvatskom tržištu obuhvaća jedan motor, posve novi dvolitreni dizelski motor e-XDi200. Karakterizira ga 129 kW/175 KS maksimalne snage, te 360 Nm okretnog momenta dostupnog između 2.000-3.000 o/min.

Opremljen je izravnim ubrizgavanjem goriva posljednje generacije i turbopunjačem s
varijabilnom geometrijom turbine. Na raspolaganju su dva šeststupanjska mjenjača, ručni i automatski E-Tronic s mogućnošću ručne izmjene brzina.

Korando dostiže najveću brzinu od 179 km/h, a s automatskim mjenjačem 186 km/h. Prosječna potrošnja goriva je 6,4 l/100 km, dok izvedba s automatskim mjenjačem troši 7,5 l/100 km.

Korando je serijski opremljen inteligentnim pogonom na sva četiri kotača . U normalnim voznim uvjetima snaga se prenosi prvenstveno na prednje kotače, dok u zahtjevnijim uvjetima u slučaju proklizavanja automatski preusmjerava dio snage i na stražnje kotače. Vozač može uključiti i blokadu diferencijala s prijenosom snage u omjeru 50:50 (4WD Lock).

Serijski dolazi sa sustavom za pomoć pri kretanju na uzbrdici HAS (Hill Assist System) i sustavom ARP (Anti Rollover Protection) za sprječavanje prevrtanja vozila prilikom naglih manevara. Nova generacija podvozja uključuje MacPherson prednji i Multilink stražnji ovjes.

Korando na hrvatsko tržište dolazi s bogatim paketom opreme pod nazivom Comfort, koji uključuje sve danas uobičajeno, pa i više. Izvedba opremljena ručnim mjenjačem stoji 199.990 kuna, a za izvedbu sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem 211.990 kuna. Opće tvorničko jamstvo iznosi 5 godina ili 100.000 prijeđenih kilometara.