Na Netflix stiže najveća promjena u posljednjih deset godina

Foto: Index

Netflix je započeo s uvođenjem prve velike izmjene svoje TV aplikacije u posljednjih deset godina. Trenutno se testiraju promjene koje bi gledateljima trebale pomoći da brže odluče što žele gledati, piše Reuters.

Pionir streaminga želi povećati vrijeme koje gledatelji provode u aplikaciji kako bi zadržao klijente i privukao pretplatnike na svoje nove jeftinije pretplatničke planove s oglasima.

"Kada su ljudi pokušavali pronaći naslov koji ih zanima, gubili su se i gledali uokolo po raznim dijelovima početnog zaslona", rekao je Netflixov izvršni direktor, Pat Flemming, u intervjuu za Reuters.

"Htjeli smo početni ekran napraviti jednostavnijim, intuitivnijim, lakšim za snalaženje", dodao je.

Naslovi filmova i serija trebali bi imati veći font. Doći će do reorganizacije informacija, a detalji poput "osam tjedana u top 10" bit će istaknuti i lako čitljivi.

Netflix ima gotovo 270 milijuna korisnika diljem svijeta, a dio njih promjene će vidjeti od četvrtka. Tvrtka će njihove povratne informacije iskoristiti kako bi određene promjene zadržala, dok će dio možda biti odbačen, ovisno o tome kako će korisnici prihvatiti.

Ostali streaming servisi nedavno su također redizajnirali svoje TV aplikacije s istim ciljem - bolje organizacije i lakšeg snalaženja. Na primjer, Prime Video je 2022. izbacio novu TV aplikaciju, pomaknuvši gornje navigacijske kartice na lijevu stranu. Netflix će preokrenuti taj trend i bit će zanimljivo vidjeti hoće li konkurenti na kraju slijediti taj primjer.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.