Squid Game 2 pogledan 126 milijuna puta u samo 11 dana

Screenshot: Youtube

U prvih nekoliko dana nove godine, milijuni ljudi diljem svijeta ponovno su uvučeni u nasilnu priču serije Squid Game. Netflix je objavio da je druga sezona te hit serije njegova daleko najuspješnija produkcija.

Netflix je izvijestio o 58.2 milijuna pregleda između 30. prosinca i 5. siječnja, a kad se to doda prethodnom broju pregleda, druga sezona serije pogledana je već 126.2 milijuna puta u samo 11 dana.

Brutalna južnokorejska drama o naizgled bezopasnim, ali u konačnici smrtonosnim dječjim igrama najuspješnija je Netflixova serija. Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.

Kreator Hwang Dong Hyuk nedavno je za dpa objasnio svoj globalni uspjeh na način da je to "priča s kojom se ljudi mogu identificirati - bez obzira na jezik, kulturu, vjeru ili etničku pripadnost".

 

Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se prikazivati na Netflixu 26. prosinca. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine.

Devet epizoda prve sezone pregledano je u jesen 2021., ukupno 265 milijuna puta u prvih 90 dana - više od bilo koje druge Netflixove serije do danas.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.