Znamo kako gumene medvjediće pretvoriti u pravu poslasticu za odrasle

Foto: Shutterstock

NAJPOZNATIJI jestivi medvjedići na svijetu sigurno su Haribovi. Dvadesetih godina prošlog stoljeća, točnije 1920., Hans Riegel odlučio je napustiti posao slastičara kako bi počeo proizvoditi bombone za prodaju na lokalnim sajmovima. Haribo je zapravo akronim koji se sastoji od imena osnivača te grada u kojem je tvrtka osnovana (Bonn, Njemačka): HAns RIegel BOnn.

Riegelovi prvi bomboni su bili tvrdi i bezbojni. Jedina zaposlenica tvrtke bila je njegova supruga Gertruda koja je bombone dostavljala na svom biciklu. Gumeni bomboni su privlačili najviše pažnje kupaca, no Riegel njima nije bio zadovoljan, a najviše ga je smetao njihov oblik. Dugo je smišljao rješenje pa se prisjetio rasplesanih medvjeda koje je sreo na jednom dječjem festivalu.

U spomen na vesele medvjede svojim je bombonima podario novi izgled i tada su bili duži i tanji od današnjih gumenih medvjedića. Godine 1975. medvjedić postaje zaštitni znak tvrtke koja danas proizvodi stotinu milijuna bombona dnevno, posluje u preko sto zemalja i postoji preko sto godina.

Iako na prvu uvijek pomislimo kako su gumeni bomboni tu prvenstveno za djecu, to ne mora biti tako. Imamo recept za pijane gumene medvjediće koji će biti hit na svakoj zabavi za odrasle, a možete ga pronaći OVDJE.