Bez obzira na teško djetinjstvo i odbijanja, ustrajnost i odlučnost doveli su je do ovoga

Screenshot: YouTube

MISTY COPELAND počela se baviti baletom u prekasnoj dobi da bi postala vrhunska balerina. Barem su joj tako poručili u odbijenici s baletne akademije koju je dobila s 13 godina.

U međuvremenu ona je 2007. godine postala prva crnkinja koja je u proteklih 20 godina zaradila status solista u prestižnom American Ballet Theatreu. A sve je to postigla nakon teškog djetinjstva u kojem je živjela u siromaštvu i disfunkcionalnoj obitelji, bez obzira na to što je u pitanju balet u kojem se manjine teško probijaju i djevojčice počinju trenirati u predškolskoj dobi, piše Mashable.

Upravo oko Misty Copeland sportski brend Under Armour izgradio je svoju novu kampanju, a čini se da su jako dobro odabrali, budući da je video u samo dva dana prikupio više od 2,7 milijuna pogleda. Ispod videa stoji: "Mistyna sudbina nije bila da bude balerina. Ali volja pobjeđuje sudbinu".

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.