NOVA REKLAMA za bezalkoholno piće Pipi izazvala je brojne reakcije. Dva muškarca koja leže na ručniku u kupaćim gaćicama, dok se drže za ruke, izazvala su brojne pozitivne komentare, ali i brojne negativne.
Očekivano, ovakva ilustracija je crvena krpa za ultrakatolika Vicu Batarela.
"(Pipi sok) Homo propaganda i indoktrinacija (na "simpa" način) djece i mladih. Odvratno. Bojkot! to jest ne kupovati niti Pipi niti bilo što od DALMACIJAVINO koji je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral", poručio je na Facebooku.
(Pipi sok) Homo propoganda i indoktrinacija (na "simpa" način) djece i mladih. Odvratno. Bojkot! to jest ne kupovati...
Objavljuje Vice John Batarelo u Srijeda, 2. rujna 2020.
U komentarima je nastavio još oštrije.
"Ovo je dio globalističke sekularne i sodomističke agende. Nasilno ruše sve naše kršćanske temelje a najviše moral i obitelj", tvrdi Batarelo.
Odmah su se javili i oni koji ga podržavaju. "Sramota živa, bolesnoće, užas" i "Bojkot proizvoda ovih sotonističkih firmi je jedini način", neki su od komentara.
>>Nova reklama za Pipi postala hit: Dva muškarca leže na plaži i drže se za ruke
Pitali smo vas i sviđa li vam se reklama:
*Index koristi third party aplikacije za realizaciju anketa, kako bi smanjili mogućnost manipulacije anketom od strane korisnika, ali i potpuno odagnali mogućnost Indexovih manipulacija rezultatima. Svejedno, online ankete ne mogu se smatrati znanstveno utemeljenima, niti vjerodostojno predstavljaju većinu hrvatske populacije. Index, naime, relativno rijetko posjećuju potpuni idioti, koji pak u ukupnoj hrvatskoj populaciji imaju značajan udio.