Filmovi studija Warner Bros. više se ne sele na HBO Max nakon 45 dana u kinima

Foto: Shutterstock

VIJESTI o nedavno najavljenom spajanju HBO Maxa i Discovery+ proizvele su brojna strateška preusmjeravanja, a donose i velike promjene u pogledu toga koji će filmovi biti objavljeni i kada. 

Nakon objave o zaradi u drugom tromjesečju 4. kolovoza, izvršni direktor Warner Bros. Discoveryja David Zaslav potvrdio je prijelaz tvrtke iz ere Project Popcorn na eru "od slučaja do slučaja" pri određivanju koji će filmovi biti dostupni pretplatnicima, piše Collider.

Nakon profitabilnog porasta broja pretplatnika HBO Maxa nakon onoga što su interno nazivali Projekt Popcorn, Zaslav ponovo zamahuje svojom sjekirom kako bi pretplatnicima sasjekao pristup filmovima, a sve u ime svog "strateškog zaokreta". Ovaj projekt bio je ideja bivšeg izvršnog direktora Warner Medije Jasona Kilara koji je omogućio pretplatnicima da uživaju u filmovima na streamingu samo 45 dana od njihovog puštanja u kinima.

Nakon odgođenog lansiranja HBO Maxa 2020., Kilarove metode pokazale su se unosnima, povećavajući broj globalnih pretplatnika na 73.8 milijuna do kraja 2021., a 11 milijuna ih se pridružilo samo te godine.

U izvještaju o drugom tromjesečju od 4. kolovoza, nedavno spojeni Warner Bros. Discovery (koji nudi i HBO Max i Discovery+) pohvalio se 92.1 milijunom pretplatnika, bez informacija o tome koliko ih je HBO Max zaradio sam od 2021. godine. Dok je glavna privlačnost HBO Maxa bila brzi preokret za velike blockbustere i HBO-ove originale, čini se da će se usluga značajno smanjiti.