Lidl Hrvatska ponosni partner Hrvatske gorske službe spašavanja

Foto: Press

TRGOVAČK lanac Lidl Hrvatska poznat je po tome da podržava rad udruga i institucija koje se bave stvaranjem bolje zajednice, ali i po svojoj sustavnoj potpori domaćim proizvođačima putem plasmana njihovih proizvoda kroz Lidlov brend Okusi zavičaja. U toj je misiji prepoznao istinske junake: Hrvatsku gorsku službu spašavanja, kao svog novog partnera. Ovim partnerstvom, Lidl je dao doprinos uspješnom i nesmetanom radu HGSS-ovaca, koji svakodnevno daju sve od sebe kako bi pomogli ljudima u nevolji, često riskirajući vlastite živote.

Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.

"Uistinu smo ponosni na ovu suradnju, na zajedničku kampanju i činjenicu da smo doprinijeli radu naših HGSS-ovaca, koji bez trunke samohvale svakodnevno spašavaju živote. Odlučili smo da zaslužuju našu podršku, s obzirom na to da godinama nesebično, neumorno i izuzetno pozitivno, s osmjehom na licu pomažu našim građanima i turistima. Spojiti njihove navike i njihov radni dan s našim Okusima zavičaja je bilo lako, logično i prirodno. Pravim herojima, a oni to uistinu i jesu, potrebne su hranjive, domaće i konkretne namirnice, kako bi izdržali svakodnevne izazove i napore koji su pred njima. Naš brend Okusi zavičaja obuhvaća autohtone proizvode domaćih dobavljača koji čine idealan obrok volonterima HGSS-a dok su na zadatku", istaknula je Marina Dijaković iz Lidla Hrvatska.

HGSS-ovci su u hrvatskoj javnosti izuzetno omiljeni. Svojim volonterskim radom, kojim svakodnevno čine istinsku razliku u životima unesrećenih ljudi, pokazuju stvarnu ljudskost, uspijevajući uvijek u svoju komunikaciju utkati dozu humora.

Pročelnik Hrvatske gorske službe spašavanja Josip Granić ovom je prilikom izjavio: "Naša služba sastavljena je od volontera kojima je jedina motivacija za obavljanje ovog posla pomaganje unesrećenim ljudima. Ne patimo od toga da se o nama puno priča ili piše, ali vjerujem da je upravo naša dobra i otvorena komunikacija dovela i do ove lijepe suradnje s Lidlom, koja nam puno znači. Osim što će nam s njihovom podrškom obavljanje svakodnevnih zadaća biti olakšano, veseli nas vidjeti da Lidl također vodi brigu o okolišu te da godinama pruža podršku domaćim dobavljačima."

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.500 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima oko 260.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa je najveći trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2017. generirala prihod od 96,9 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 96 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.