Ranije ovog mjeseca potvrđeno je da je tvorac Nutelle, Francesco Rivella, preminuo u dobi od 97 godina. Vijest da je preminuo čovjek zaslužan za jedan od najpoznatijih slatkih namaza potaknula je mnoge na razmišljanje. Zašto je slovo "N" u logotipu Nutelle crno, dok je ostatak crven?
Nedugo nakon Rivelline smrti, ovo pitanje ponovno se pojavilo na internetu. Jedan korisnik na društvenim mrežama napisao je: "NEEEE, baš sam ga htio pitati zašto je 'N' crno." Drugi je odgovorio: "Otišao je prerano, sad nikada nećemo saznati."
@the_mannii Really tho, why Nutella 🤨
♬ Law and Order - The Hollywood Prime Time Orchestra
No, za sve one koji su se pitali o tajni crnog slova "N", Rivella je prije smrti dao odgovor. Odluka je donesena kako bi se izbjegao problem s trgovačkim znakom, prenose Startuptalky i Logos World.
Kada su Rivella i Michele Ferrero, sin osnivača Ferrera, 1964. godine stvorili kremasti namaz od lješnjaka, izvorno se zvao Supercrema gianduja. No, zbog promjena u talijanskom zakonodavstvu o oglašavanju hrane, morali su promijeniti naziv. Novi zakon zabranjivao je korištenje riječi poput "super" u imenima brendova jer bi moglo zavarati potrošače.
Tako su se odlučili za ime Nutella, kombinaciju engleske riječi "nut" (lješnjak) i talijanske riječi "ella" (slatko), što savršeno opisuje sadržaj staklenke. Međutim, kada su pokušali zaštititi naziv Nutella kao trgovački znak, naišli su na problem – u to je vrijeme već postojao registrirani zaštitni znak koji je koristio isti naziv i bio napisan u cijelosti crvenim slovima. Kako bi izbjegli pravne prepreke i mogli registrirati vlastiti logotip, Rivella i Ferrero odlučili su jednostavno promijeniti boju prvog slova iz crvene u crnu – i tako je nastao prepoznatljiv vizualni identitet Nutelle.