NEXT BALKANS Četiri istaknuta predavača otkrila što je bitno za uspješnu kampanju

Foto: Press

PRVI dan konferencije NEXT BALKANS održan je jučer u Cinestaru. Organizator konferencije je magazin Brend kultura, uz podršku Superbrands Hrvatska, a na njoj su studije o brendovima predstavile četiri predavačice.

Nagrada je dodijeljena UNEX GRUPI I ORYX Asistenciji za kampanju “Voziona”, a preuzele su je Žaklina Trbović, članica uprave za marketing, AUTO ZUBAK i Ines Kozina, zamjenica generalne direktorice, UNEX GRUPA. Nagradu je predala Lea Brezar, CEO Dhar medie i Superbrands Hrvatska i Slovenija.

Žaklina Trbović, članica uprave za marketing u Auto Zubaku i Ines Kozina, zamjenica generalne direktorice Unex grupe govorile su o suradnji klijenata i agencije s projekta "Voziona". Naglasile su da je ključ realizacije te kampanje bila hrabrost klijenta da agenciji da "odriješene ruke".

Martina Tomljenović, voditeljica sektora za marketing i istraživanje tržišta u Borovu predstavila je Borovo kao brend, njegove vrijednosti i rast, čime je izazvala oduševljenje publike.

Antonia Marketić, market response manager u Mediatoolkitu, govorila je o metodi "social listening". Pojasnila je način korištenja društvenih mreža kako bi se najbolje iskoristile njihove mogućnosti u unaprjeđenju poslovanja i odnosa s kupcima.

Tijekom konferencije Brend kultura proglasio je pobjednika u kategoriji KUL kampanje. Nominirane su bile kampanja Heinekena "Moderate Drinkers Wanted" i "Voziona" ORYX Asistencije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.