Novi uspjeh Infobipa: Napravili su prvu WhatsApp kampanju ikad za Dior

Foto: Press

FRANCUSKI luksuzni modni brend DIOR Beauty pokrenuo je jedinstvenu kampanju s ambasadoricom brenda i azijskom zvijezdom @Jisoo, a cjelokupno digitalno iskustvo rezultat je suradnje s globalnom komunikacijskom cloud platformom Infobip.

Posebnost nove DIOR Beauty kampanje je što se odvija na WhatsAppu, a ovo je prvi put da je neki brend iskoristio taj kanal kako bi dodatno osnažio komunikaciju s ambasadorom svoga brenda. Time je 9.6 milijuna pratitelja profila @diorbeauty na Instagramu dobilo pristup ekskluzivnim sadržajima i komunikaciji s muzom kampanje za novi ruž za usne Dior Addict.

Do kampanje je, kažu nam iz Infobipa, došlo tako što se Dior prvo obratio Meti sa željom da kreira kampanju koja uključuju influencere, nakon čega je došlo i do njihovog partnerstva. Infobipov tim je blisko surađivao s Diorom tijekom lansiranja kako bi osigurali da projekt iz tehničke perspektive teče glatko.

Odradili su brojna ponavljanja automariziranih 'customer journey-a', tako da su korisnici na kraju mogli sami odabrati sadržaj koji žele primati, a suradnja Diora i Jisoo osigurala je autentičan ton komunikacije.

WhatsApp kao najlakši način povezivanja brenda s korisnicima

Kampanja je kreirana putem WhatsApp Businessa, jednog od najpopularnijih komunikacijskih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud platforme. To je rješenje Dioru omogućilo da pomoću chatbotova osmisli cijeli niz automatiziranih poruka i iskustava s Jisoo. Komunikacija tim kanalom je interaktivna, pa tako uključuje slike, videozapise, datoteke, poveznice na mrežne stranice, audiozapise i gumbe, čime su potaknuli kupce na veći angažman.

Osim toga, iz Infobipa ističu kako 68 posto korisnika smatra kako je WhatsApp najlakši način za povezivanje s brendovima te da 64 posto ljudi više voli slati poruke nego zvati ili slati mailove, što su bili dodatni razlozi za korištenje baš ove aplikacije.

"Naša je uloga redefinirati način na koji komunikacija može pomoći u oživljavanju priča o brendu. Pritom je partnerstvo Infobipa s brendom DIOR Beauty sjajan primjer načina na koji kanali poput WhatsAppa mogu to i ostvariti. Ovo je jedna od najuzbudljivijih kampanja na kojima smo do sada radili. Iskoristili smo baš sve elemente tog svestranog kanala kako bismo realizirali nešto sasvim jedinstveno i izvanredno. Nadamo se kako će naš trud i rezultati potaknuti i druge brendove da svoj digitalni angažman podignu na novu razinu", rekao je Adrian Benić, Infobipov član Uprave za proizvode.

Svoje je kupce DIOR Beauty na sudjelovanje pozvao putem Instagram storyja na svom profilu, u sklopu kojeg je Jisoo pratiteljima pružila priliku da se pridruže njezinoj ekskluzivnoj WhatsApp grupi.

Pratiteljima je zatim poslana poveznica na posebnu odredišnu stranicu, na kojoj su se mogli prijaviti za komunikaciju s Jisooinim chatbotom na WhatsAppu uoči predstavljanja novog ruža za usne.

Članovima grupe poslane su i ekskluzivne poveznice

Članovi grupe mogli su odabrati vrstu sadržaja koji žele primiti, od tematskih videozapisa do ekskluzivnih zakulisnih snimaka Jisooine svakodnevice u ulozi Diorove ambasadorice. Osim toga, članovima grupe poslane su i ekskluzivne poveznice kako bi mogli kupiti novi ruž i dobiti posebno prilagođeni pristup novom filteru brenda na Instagramu.

U samo nekoliko sati deseci tisuća pratitelja su se pridružili grupi, što i Dior i Infobip smatraju velikim uspjehom.

"Ovom smo kampanjom pomaknuli granice suradnje između luksuznih kozmetičkih proizvoda i tehnologije na pružanju inovativnih iskustava putem kanala za koje znamo da ih naši kupci vole. Aplikacija WhatsApp omogućila nam je da razmišljamo izvan postojećih okvira i osmislimo komunikaciju s pratiteljima na Instagramu te im pružimo priliku da razgovaraju s Jisoo kao da su stari prijatelji i potaknemo ih na biranje sadržaja koje žele vidjeti", rekao je Arthur Poulain, voditelj Odjela za digitalno inoviranje i strateško planiranje tvrtke DIOR.

Benić je istaknuo kako "konverzacijska korisnička sučelja, poput ovog, mijenjaju način na koji komuniciramo s digitalnim uslugama" te da već vidimo kako to utječe na način na koji komuniciramo sa svijetom oko sebe.

"Nalazimo se u eri koju nazivamo 'interakcija 4.0' i u kojoj je potreba za pretraživanjem weba ili preuzimanjem aplikacije zamijenjena konverzacijskom interakcijom na mobilnom uređaju korisnika", rekao je dodavši kako će korištenjem novih konverzacijskih kanala brendovi u budućnosti dolaziti do svojih potrošača.