PRVI hrvatski food outlet Žabac nedavno je, kao maloprodajni koncept, osvojio drugo mjesto na Euromonitorovom natječaju za New Concepts in Retailing 2017, u kategoriji Grocery (hrv. Trgovina).
Euromonitor International globalna je tvrtka za istraživanje tržišta čija se aktivnosti baziraju na području potrošačke robe, b2b-a te uslužnih djelatnosti.
Žabac Food Outlet zauzeo je visoko drugo mjesto usprkos konkurenciji iz čak 80 zemalja svijeta te tako osvojio titulu najzanimljivije ideje u hrvatskoj maloprodaji.
Podsjećamo, Žabac Food Outlet u posljednjih je godinu dana otvorio novi dućan na zagrebačkoj Trešnjevci u kojem su predstavljeni samoposlužni uređaji za točenje deterdženata i piva u rinfuzi. Uvođenjem ovih aparata za točene proizvode Žabac je nastavio svoj cilj razvoja društvene odgovornosti zaposlivši osobe iz Centra za inkluzivne radne aktivnosti.
Općenito, koncept food outleta hvalevrijedna je ideja koja omogućuje kupnju kvalitetnih proizvoda po vrlo niskim outlet cijenama, što dokazuje i plasman na Euromonitorovom natječaju.
Prvo mjesto osvojio je kineski Tao Cafe (Alibaba Group Holding Ltd.), drugo mjesto Žabac, a treće australski The Foodary (Caltex Australia Ltd.).