Ovako su poznati svjetski brendovi pokušali nasanjkati korisnike za prvi april

Screenshot: Youtube/Twitter

SVAKE se godine ponovo pokaže da nitko nije prestar, preozbiljan ili preslavan za prvoaprilska podvaljivanja. U tome su se potrudili i brojne hrvatski, ali i strani brendovi. 

>>>Je li vam ovo smiješno? Evo što se sve danas probalo podvaliti Hrvatima<<<

McDonald's je svojom šalom naljutio korisnike, Pornhub ih oduševio, a truda su si dali i mnogi drugi. 

Mjerenje visine na Tinderu

Tinder je tako najavio da će u nastojanju da spriječi muškarce koji lažu o svojim dimenzijama uvesti mjerenje visine. Svi bi se muškarci trebali fotkati pokraj neke poznate građevine, a Tinder će uz pomoć tehnologije izračunati je li visina koju su naveli u profilima točna ili lažna. Oni koji su naveli istinite podatke dobili bi određenu oznaku na profilu. 

Posebna traka za ljude s mobitelima

Bečka podzemna željeznica objavila je fotku jedne stanice na kojoj je označena traka za ljude koji hodaju gledajući u mobitel. 

Kit Kat čaj

Zašto biste jeli Kit Kat kad ga možete popiti - ideja je ove kompanije. Predstavili su čaj od popularne čokoladice, a čak su predložili tri okusa: s dva reda, s četiri reda i chunky. 

Uber i izbjegavanje gužve

Iz Ubera su najavili da će, da bi smanjili zagađenje okoliša i prometne gužve, u Australiji uvesti vožnje na pogo štapovima. 

BBC i preskakanje scena seksa

Nema ništa gore od scena seksa u filmu ili seriji koje gledate s roditeljima pa su na BBC-jevom iPlayeru predložili gumb koji će služiti za preskakanje scena seksa. 

Google i razgovor s tulipanom

Google je ove godine nadmašio samog sebe i otkrio uređaj koji vam pomaže da razgovarate s tulipanima. Dostupan samo prvog travnja, naravno. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.