APLIKACIJA za kupnju koju koristi više od 200 milijuna ljudi na svijetu, Lyst, objavila je ljestvicu s najpopularnijim modnim markama i proizvodima na tržištu, a prema njihovoj rang-listi za treći kvartal 2023., najviralniji proizvod su Tabi balerinke brenda Maison Margiela.
Balerinke Mary Jane stila, koji je hit ove godine, koštaju 650 eura i modni znalci već ih dugo smatraju odličnom investicijom, no Lyst je objavio kako je potražnja za ovim cipelama u rujnu porasla za 342 posto.
Naime, cipele su upravo u rujnu postale potpuni hit na TikToku, i to zbog jedne ljubavne priče s nesretnim krajem.
U slučaju da ste propustili ovaj hit, riječ je o viralnoj priči "Tabi Swiper" koja je početkom rujna na nekoliko dana potpuno zaludila TikTok.
Naime, jedan je tip iz New Yorka proveo noć s jednom ženom koju je upoznao na Tinderu, a zatim joj navodno uzeo Tabi balerinke pa kasnije vratio. U međuvremenu se pojavila priča i da je balerinke dao svojoj curi, a žena je sve ispričala na TikToku i tako prikupila milijune pregleda.
@nextlevellexuss Girls and gays of TikTok please get to work 😭 #nycdating #tinderhorrorstories #hingedating #margielatabis #nyc#greenscreen ♬ bad idea right? - Olivia Rodrigo
Priča je zainteresirala 178 milijuna tiktokera, a potražnja za cipelama je planula i tako su balerinke s neobičnim procjepom ušle u modnu povijest.
Inače, prema Lystovoj ljestvici, najpopularniji svjetski brend je Miu Miu, dok je Loewe pao na drugo mjesto. Osim Margielinih balerinki, na popisu "najvrućih" proizvoda prošlog kvartala našao se i Nike x Martine Rose Shox MR4 model, Birkenstock Arizona natikače, Tory Burch cipele s "pirsingom", tenisice New Balance 550 te Pradine salonke ukrašene 3D cvijetom.