PAUL BRADBURY, Britanac koji 20 godina živi u Hrvatskoj, na Facebooku je prepričao situaciju s korisničkom službom u telekomunikacijskoj kompaniji koja ga je poprilično iznenadila.
Croatian bureaucracy 2.0. The year is 2024. The location: Customer Service at a telecoms company. The problem:...
Objavljuje Paul Bradbury u Srijeda, 24. travnja 2024.
"Hrvatska birokracija 2.0", naslovio je objavu pa prepričao svoj razgovor sa zaposlenikom:
"Godina je 2024.
Lokacija: Korisnička služba u telekomunikacijskoj kompaniji.
Problem: Kupcu je crkao telefon i treba mu novi.
Razgovor:
"Hrvatske tragedije", "Dobro došao u Hrvatsku", smijali su se Hrvati u komentarima, a jedan od njih napisao je da je "čudo da je naišao na nekoga tko govori engleski". "Tko kaže da jesam?" odgovorio mu je Paul.
Ovo nije prvi put da je Bradburyja iznenadilo poslovanje korisničkih službi u Hrvatskoj. Njegovu prethodnu objavu možete vidjeti ovdje.