Pretplatnici Netflixa bijesni zbog novog pravila: "Što ako me dugo nema kod kuće?"

Foto: Profimedia

PRETPLATNICI Netflixa primijetili su veliki nedostatak u planu dijeljenja lozinki korisnika. Dok kriza troškova nastavlja pustošiti naše živote, mnogi su ljudi ostali razočarani Netflixovim suzbijanjem dijeljenja lozinki.

Kako su ranije najavili, Netflix će pokušati spriječiti dijeljenje lozinki tako što će se korisnici morati spojiti na svoju kućnu internetsku mrežu svakih mjesec dana. U protivnom, račun će im biti blokiran.

Ali čini se da ova metoda možda nije tako potpuna kao što se tvrtka nadala budući da su ljubitelji filma i TV-a upravo primijetili veliki nedostatak.

"Što ako nisam kod kuće duže od mjesec dana?"

Korisnici ovog streaming servisa tvrde da je ova metoda prijave manjkava jer biste mogli izgubiti pristup vlastitom legitimnom računu ako niste kod kuće dulje vrijeme.

U Facebook grupi Netflix Bangers jedan je napisao: "Je li istina da se svaki mjesec moramo prijaviti na Netflix od kuće ili ćemo blokirani? Nema smisla. Što ako smo daleko od kuće?"

"Dakle, moj suprug, koji je vozač kamiona i kojeg ponekad nema i do 3 mjeseca, bit će blokiran ako se ne može prijaviti od kuće? Netflix je smiješan", napisala je druga osoba.

"Netflix postaje pohlepan", oštro je rekao treći korisnik reagirajući na nedostatak.

Nove mjere protiv dijeljenja lozinki osmišljene su kako bi spriječile ljude da dijele svoje račune s onima izvan svojih kućanstava. To je godinama bio ustaljeni običaj korištenja Netflixa kojim su se ponosili u kompaniji - partneri, prijatelji i obitelj često su pomagali jedni drugima koristeći isti račun.

Međutim, to više neće biti dopušteno i umjesto toga korisnici će morati dodatno platiti ako žele dijeliti svoj račun s nekim izvan svog kućanstva.

 

Pročitajte više