Putokazi snimili prvi interaktivni spot u Hrvatskoj: Ne radimo glazbu "na prvu loptu"

RIJEČKA grupa Putokazi svoj je 26. rođendan proslavila premijerom prvog hrvatskog interaktivnog spota za pjesmu "Šumska".

"Nekada smo bili tek slušatelji glazbe, zatim smo kao gledatelji uživali u televizijskim videospotovima, a sada, u 21. stoljeću, na internetu postajemo i interaktori, oni koji sudjeluju u radnji", piše u priopćenju. Voditeljica Putokaza Miranda Đaković kaže nam da je spot plod domaćih autora, riječke multimedijske produkcije Kreativni odjel čiju je tehnologiju Hyperviz nagradio Institut "Ruđer Bošković". "Uvijek radimo nestandardne spotove, drukčije od ostalih na hrvatskoj glazbenoj sceni", kaže Miranda. "Kad smo razmišljali o spotu za pjesmu 'Šumska' koja je radosna i optimistična, puna ushita, dečki iz Kreativnog odjela predložili su nam da naprave prvi interaktivni spot", rekla je voditeljica Putokaza.

Prekrasni kadrovi novog glazbenog uratka mogu se vidjeti na stranici grupe www.putokazi.hr. Spot neće biti moguće pogledati na televizijskom ekranu, jer je "ovakav sadržaj prerastao jednosmjerni medij poput televizije". Radnja spota ovisi o interaktoru, a priča je smještena u daleku budućnost. "Spot se ne ograničava samo na tehnološki moment, nego i ujedinjuje naš rad u širem smislu. Tu se mogu susresti i naši prijašnji radovi, primjerice, empatijsko stablo na kojemu se mogu vidjeti kadrovi iz prethodnih spotova", rekla nam je Miranda. Putokazi se ne boje da spot u ovakvom obliku neće biti dostupan njihovoj publici. "Uvijek smo dva, tri koraka naprijed. Naša vjerna publika redovito posjećuje web-stranicu Putokaza. A osim toga, već danas, prvi dan, registriran je velik broj posjetitelja. Spot za a cappella temu 'Šumska' s našeg posljednjeg albuma Mjesec, nadamo se, ujedno je putokaz cjelokupnoj hrvatskoj produkciji izrade spotova", rekla je voditeljica riječke grupe Putokazi.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.