NAKON više od dva desetljeća na tržištu Sancta Domenica mijenja ime i danas postaje Big Bang. Ova promjena događa se nakon više od dvije godine strateškog partnerstva pod istom vlasničkom strukturom, a cijela grupacija od sada posluje pod jednim brendom u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Iako dolazi do rebrandinga, pravni subjekt u Hrvatskoj ostaje Sancta Domenica d.o.o. Promjena se odvija uz značajna ulaganja u modernizaciju infrastrukture i poboljšanje korisničkog iskustva.
Prva trgovina pod imenom Big Bang u Hrvatskoj otvorena je u varaždinskom trgovačkom centru Green Park. Riječ je o jubilarnoj 10. poslovnici u Hrvatskoj, koncipiranoj prema suvremenim maloprodajnim trendovima, a kupcima su dostupni proizvodi svjetskih brendova.
Početkom proljeća proširit će se i renovirati poslovnica u City Centru One West u Zagrebu. Ova trgovina donosi novitet na hrvatsko tržište. Naime, u odjelu kuhinja kupci će moći vidjeti demo modele, ali i pomoću VR naočala vizualizirati kako bi njihova buduća kuhinja mogla izgledati.
Početkom godine centralno skladište preselilo se u novi, moderni i veći logistički centar u Svetoj Nedelji. S više od 10.000 kvadratnih metara visokoregalne površine, novi logistički centar osigurava veće skladišne kapacitete, potrebne za daljnji rast i razvoj, uz bržu i učinkovitiju isporuku robe te novo i bolje korisničko iskustvo za praćenje statusa narudžbi.
"Modernizacijom logistike možemo brže i učinkovitije odgovarati na potrebe tržišta te unaprijediti razinu usluge", poručuju iz Big Banga.
"Big Bang Grupa prisutna je na hrvatskom tržištu od 2022. godine, a u ovom relativno kratkom razdoblju Hrvatska je postala naše najveće tržište. U posljednje tri godine prihodi su nam porasli za više od trećine, na 165 milijuna eura, a broj zaposlenih povećali smo za 40 posto. Do 2028. godine želimo u Hrvatskoj dosegnuti četvrt milijarde eura prihoda, dok na razini grupacije ciljamo na više od 600 milijuna eura", izjavio je Uroš Mesojedec, glavni izvršni direktor Big Banga.
Goran Janičijević, izvršni direktor za poslovanje u Big Bangu, najavio je da će sve poslovnice u Hrvatskoj u narednim danima dobiti novi vizualni identitet, ali da će fokus i dalje ostati na korisničkom iskustvu.
"Kupcima želimo ponuditi ne samo kvalitetne proizvode i uslugu već i inspiraciju za moderan stil života. Bez obzira na to kupuju li u trgovinama ili preko weba, želimo im omogućiti jednako kvalitetno iskustvo kupovine", rekao je Janičijević.
Povodom rebrandinga Big Bang pokreće atraktivne promotivne akcije na televizore, audioopremu, mobitele, laptope, pametne satove te velike i male kućanske uređaje, uz uvjete kakvi su obično dostupni tijekom Black Fridaya.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Big Bang Grupa u skladu s najvišim profesionalnim standardima.