Skupe haljine, auti... Roditelji razmaženih tinejdžera troše tisuće na maturalne

Foto: YouTube, Instagram, Twitter

MATURALNE zabave oduvijek su maturantima i roditeljima predstavljale popriličan stres, ali trend koji je stasao u nekoliko zadnjih godina premašio je sve granice, i one dobrog ukusa, ali i financijske, piše britanski The Times.

Vjenčanja u usporedbi s ovim maturalnim večerama izgledaju kao minoran trošak, i to zahvaljujući jednostavnoj logici - mlada na vjenčanju zapravo nema konkurenciju, dok se na maturalnoj večeri za titulu kraljice, najpoželjnije ili najljepše bore na desetine, pa i stotine djevojaka. I mladići žele zadiviti svoje razredne kolege, a sve to itekako košta (s upitnim rezultatima što se tiče impresioniranja okoline).

U trgovini maturalnih haljina u Essexu, primjerice, tvrde da se trošak prosječne maturalne haljine udvostručio od 2009. godine. Haljine sada koštaju od 300 do tisuću funti, dok manikura, taniranje i depilacija roditelje na kraju koštaju i do 200 funti. 

Naravno, ima i onih koji maturalnu večer doživljavaju kao premijeru nekog holivudskog blockbustera. Tako u ponudi postoje i dolasci helikopterom, sportskim automobilima ili limuzinom, a svaka od tih ekshibicija košta oko dvije tisuće funti. Grupa tinejdžera u Yorku tako je na maturalnu zabavu stigla u Aston Martinima.

Priča, dakako, ide još dalje, a bogati maturanti oduševljeno padaju na svaku skupu dizajnersku ideju. Tako su u ponudi i "maturalni baloni", ili, recimo, zid od ruža koji će budućim studentima omogućiti savršene fotografije za društvene mreže. A upravo ondje se odvija najveća bitka jer ako uz fotografiju ove godine nemate hešteg #promnight ili #prom2k19, ona će teže postići vidljivost i prikupiti lajkove - gotovo kao da se nije ni dogodila.

Inače, Britanci ovu "maturalnu ludnicu" nazivaju američkom tradicijom koja se zahvaljujući masovnim medijima i društvenim mrežama, potpuno uvukla u pore Europe.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.