Spot Baby Lasagne već ima milijun pregleda

Screenshot: YouTube

SPOT Baby Lasagne za pjesmu Rim Tig Tagi Dim s kojom će predstavljati Hrvatsku na Eurosongu već ima više od milijun pregleda na YouTubeu. Videospot, koji je sniman na nekoliko različitih lokacija u Markovoj rodnoj Istri, objavljen je prije samo sedam dana.

Radnja prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama, koji u potrazi za boljim životom odlazi u strani svijet. Spot je režirala dugogodišnja djevojka Baby Lasagne Elizabeta Ružić, a u samo dva dana imao je više od 200.000 pregleda na YouTubeu.

U danu skupio pola milijuna pregleda na kanalu Eurosonga

Inače, nastup Baby Lasagne na ovogodišnjoj Dori objavljen na službenom kanalu Eurovision Song Contest u jednom je danu skupio 505.000 pregleda i više od 3600 komentara. Osim toga, nastup objavljen na kanalu Eurosonga drugi je u hrvatskom trendingu.

Prvo mjesto trendinga zauzeo je nastup Baby Lasagne objavljen na YouTube kanalu HRT-a. Stranci pišu da Hrvatska ove godine ima velike šanse za pobjedu na Eurosongu. Baby Lasagna odlično stoji i na kladionicama, koje mu daju 11 posto šanse za pobjedu. 

Pročitajte više