TikTok je službeni partner Eurosonga

Screenshot: YouTube

TikTok će drugu godinu zaredom biti službeni partner Eurosonga nakon što je Europska radiodifuzijska unija (EBU) odabrala tu platformu za prijenos natjecanja uživo, kao i za objavljivanje ekskluzivnih nastupa i sadržaja iza scene.

Objava je uslijedila nakon što je britanski parlament u četvrtak rekao da će blokirati aplikaciju u vlasništvu Kineza na svojim uređajima i mrežama zbog sigurnosnih razloga. Martin Osterdahl, EBU-ov izvršni supervizor za Euroviziju, rekao je da su "milijuni novih obožavatelja Eurosonga otkrili događaj putem TikToka prošle godine i znamo da će još milijuni biti uzbuđeni zbog ovogodišnjeg posebnog događaja u Liverpoolu".

"I natjecanje Eurosong i TikTok pružaju međunarodnu platformu za otkrivanje svježe nove glazbe i umjetnika i veselimo se suradnji u stvaranju još velikih hitova 2023. godine." TikTok je također partner s Visit Liverpoolom, nakon što je engleski grad izabran za domaćina natjecanja u ime prošlogodišnjih pobjednika Ukrajine, u kojoj se natjecanje ne može održati zbog ruske invazije.

Eurovizijsko selo

Aplikacija će promovirati mjesta za autobuse u gradu i izvještavati iz Eurovizijskog sela - službene fanzone u petak, 12. svibnja, od 18:30.

Susan Finnegan, komercijalna direktorica Culture Liverpoola, rekla je: "Oduševljeni smo što smo partneri s TikTokom predstavljajući naš kultni grad na globalnoj pozornici i pričajući autentičnu priču o Liverpoolu kroz oči posjetitelja - kreatora sadržaja.

Rich Waterworth, glavni menadžer TikTok operacija za Europu, rekao je: "Vidjeli smo legende Eurovizije kako započinju svoja putovanja na TikToku - poput Sama Rydera iz Ujedinjenog Kraljevstva, a pjesme Eurovizije napreduju na platformi i izvan samog natjecanja, poput Maneskinove Zitti E Buoni."

TikTok je u vlasništvu kineske internetske tvrtke ByteDance.