Zanima li Dora Hrvate? Evo što kažu podaci o gledanosti

Foto: Renato Branđolica/HRT

Da interesa za Doru itekako ima potvrđuju i ovogodišnji podaci o gledanosti. Izbor hrvatske pjesme za pjesmu Eurovizije na HRT-u 1 bio je uvjerljivo najgledaniji sadržaj na svim televizijama s gledanošću od 24.02 posto AMR-a (ukupna populacija), potvrdili su nam s Hrvatske radiotelevizije. Odnosno, Doru je gledalo gotovo milijun ljudi.

"O iznimno velikom zanimanju javnosti za ovaj HRT-ov spektakl govori i podatak da je Doru, na kojoj je pobijedio Baby Lasagna s pjesmom Rim Tim Tagi Dim, pratilo čak polovica svih onih koji su u tom terminu bili pred svojim malim ekranima te je SHR iznosio čak 50.2 posto.

Dora je također ostvarila veliko zanimanje na društvenim mrežama pa je tako finalna večer putem HRT-ovog YouTube kanala ostvarila gotovo 140.000 ulaza. Pobjednički nastup Baby Lasagne na istome je kanalu imao gotovo 116.000 ulaza", poručili su s HRT-a.

Pročitajte više