Zbog lijepe zlatne olimpijke srušila se društvena mreža: "Takva se rijetko rađa"

FANOVIMA skijanja slobodnim stilom i mode prašina koja se podignula oko olimpijke Eileen Gu na ovogodišnjim Igrama nije bila iznenađenje. Nastup 18-godišnjakinje za zlatnu medalju osigurao joj je pažnju svjetske javnosti, što je dovelo do toga da se kineska društvena mreža Weibo srušila pod pretraživanjima njenog imena, piše CNN.

Iako je ostatak svijeta tek sad doznao za nju, Gu godinama gradi sportsku i manekensku karijeru koja, osim s kineskim, surađuje i s brendovima na Zapadu. 

Lani je osvojila zlatne medalje na Svjetskom prvenstvu u skijanju i Zimskim X igrama, ali i sklapala unosne poslove s luksuznim modnim kućama Louis Vuitton, Victoria's Secret i Tiffany & Co., kozmetičkim gigantom Estée Lauder i švicarskim proizvođačem satova IWC-om. Potpisala je i ugovor s IMG Models, agencijom koja zastupa Bellu Hadid, Kate Moss i Hailey Bieber. Jedna je od olimpijki s najviše sponzorstava, njih čak 20.

Gu je privlačna masama u Kini, gdje je nazivaju kineskim imenom Gu Ailing i tepaju joj da je "Snježna princeza", a upravo to čini je privlačnom brendovima. S obzirom na to da tečno govori mandarinski, bez problema je osigurala uloge u kineskim TV reklamama, a pojavljuje se na billboardima, pa čak i na tetrapacima od mlijeka.

Div e-trgovine JD.com, lanac kafića Luckin Coffee i telekomunikacijska tvrtka China Mobile samo su neki s popisa onih koji su je angažirali posljednjih mjeseci. Naime, Kina je na putu da postane najveće svjetsko tržište luksuza do 2025., prema konzultantskoj tvrtki Bain.

Azijsko izdanje časopisa Campaign procijenilo je da bi svako novo sponzorstvo sportašici moglo donijeti oko 15 milijuna juana (2.5 milijuna dolara), a to je bilo prije nego je osvojila zlato.

Marketinški stručnjak Bohan Qiu smatra da je sportašici popularnost donijela činjenica da u Kini pada važnost zapadnih zvijezda. Činjenica da je i Amerikanka i Kineskinja samo pojačava njenu privlačnost.

"Definitivno je tip talenta koji se pojavljuje jednom u dekadi", dodao je.

Osim pojavljivanjem u reklamama, Gu zarađuje i pojavljivanjem na stranicama poznatih magazina te sjedenjem u prvim redovima modnih revija.

"Modni svijet pomogao mi je da izbalansiram svoje treninge. Poput skijanja, manekenstvo zahtijeva istaknutu osobnost. Traži kreativnost, samopouzdanje, sposobnost učenja i prilagođavanja... Prijelaz između manekenstva i skijanja pomogao mi je da se osjećam motiviranije u oba područja", rekla je za Vogue Hong Kong, a pojavila se i na naslovnicama kineskih izdanja magazina GQ i Elle.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.