CALVIN Klein je za Majčin dan objavio reklamu u kojoj se pojavljuje transrodni muškarac pa se zbog toga našao na udaru kritika dijela javnosti. Modni brend objavio je nekoliko fotografija na kojima su sve vrste obitelji u sirovom i autentičnom obliku, od majke koja doji svoje dijete, do transrodnog para koji čeka prvo zajedničko dijete. Kažu da time žele "ukazati na stvarnost novih obitelji".
Međutim, neke je fotografija transrodnog para, Roberta i Erike, razljutila. Roberto je transrodni muškarac, koji pokazuje svoj trudnički trbuh dok pozira sa suprugom.
"Možemo se razmnožavati biološki ili iz srca. Naše je da volimo i budemo voljeni", citat je para.
No u odjeljku za komentare našao se niz transfobnih komentara. Ljudi su nekoliko puta spomenuli da "više nikad neće kupovati odjeću brenda", kao i da će ih zbog reklame blokirati. Na Twitteru se pak zbog reklame povela rasprava u kojoj su mnogi izrazili uvjerenje da "transrodni muškarci ne mogu ili ne bi trebali zatrudnjeti".
Calvin Klein dao je izjavu u kojoj je odgovorio na prozivke.
"Prihvaćamo ovu platformu kao uključivo okruženje s poštovanjem za individualizam i samoizražavanje. U Calvin Kleinu toleriramo sve osim netolerancije - svaki netolerantni komentar bit će uklonjen, a svi računi koji uključuju izjave mržnje mogu biti blokirani. Radujemo se nastavku pozitivnog i uključivog dijaloga u partnerstvu s našom zajednicom."
Brend se u prošlosti našao pod povećalom jer nije uključivao različite modele i priče u svoje kampanje. Zato su se u posljednjih pet do deset godina potrudili osigurati da više različitih i posebnih ljudi uključe u svoje oglase.