Djevojčica u kolicima prepoznala sebe na plakatu pa reakcijom dirnula milijune

Screenshot: TikTok

Nedavno se društvenim mrežama proširio video koji je dirnuo mnoge. U kratkom isječku objavljenom na TikToku, djevojčica u invalidskim kolicima prolazi pokraj trgovine i primjećuje reklamu s modelom koji također koristi kolica. Oduševljeno pokazuje na plakat i uzbuđeno uzvikuje: "Izgleda kao ja!" Ovaj dirljiv trenutak brzo je postao viralan, prikupivši milijune pregleda.

@ezbruhhspinz Just like me… #spinabifida #spinabifidastrong #spinabifidawarrior #spinabifidaawareness #spinabifidabeautiful #target #targetkids #physicaltherapy #occupationaltherapy #wheelchair #wheelchairkids #wheelz #IYKYK @Em + Abby @target ♬ Dreams - Acoustic - Jada Facer & Dave Moffatt

Iako je industrija oglašavanja posljednjih godina ostvarila napredak u području uključivosti, osobe s invaliditetom i dalje su nedovoljno zastupljene u reklamama. Studija objavljena u časopisu Journal of Advertising Research pokazala je da su osobe s invaliditetom prikazane u samo 2,7% oglasa, unatoč tome što čine značajan dio populacije.

Roditelji mogu podržati svoju djecu tako da s njima prepoznaju i slave trenutke kada vide nekoga sličnog sebi. Također, mogu poticati praćenje medijskih sadržaja koji promiču raznolikost i uključivost, čime djeci šalju poruku da zaslužuju biti viđeni i cijenjeni.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.