Foto: Intstagram, Promo
"IMPRESIVNO. Uzbudljivo. Izvanredno." – tako je u tri riječi knjigu opisala Gillian Flynn.
Ništa nije onakvo kakvim se čini
U napetom razvoju događaja, u kojima se Anna bori sa svojim umom, fobijom izlaska iz kuće i strašnom činjenicom gubitka koja je zauvijek promijenila njen svijet, Finn nam donosi preokrete iz stranice u stranicu. U trenutku kad pomislimo da je sve jasno, priča dobije novi twist. Ana se pred nama rastvara poput cvijeta, sloj po sloj, zajedno s njom i priča se raspetljava u slojevima, ispričana s lakoćom, prožeta light motivima noir filmova i bljeskovima sjećanja na život prije.
Pitko, lagano, a opet vrlo kompleksno štivo opravdava titulu hita. Psihološki triler, s elementima noir krimića, koji je na momente naprosto jezovit, apsolutni je 'must read' za ljubitelje žanra, ali i roman koji će ovu vrstu moderne beletristike približiti široj publici.
Knjiga kao noir modernog doba
Washington Post triler je okarakterizirao kao 'prekrasno napisanu, sjajno zamišljenu raskošnu priču o ljubavi, gubitku i ludilu', dok je poznata autorica trilera, Ruth Ware, zaključila kako bi 'Hitchcock sigurno snimio film prema ovom romanu.' Posve je jasno da je Finn zaljubljenik u Hitchcockove psihoze te je jasno vidljiv utjecaj tog filmskog genija na mladog autora. Zbog toga je ovaj roman svojevrstan hvalospjev filmskim klasicima i jednom prošlom, 'crno-bijelom' vremenu.
Iako se Finnov obrat u radnji ne smije otkriti, potrebno je reći da nitko od njegovih likova nije ono za što se izdaje. 'Žena na prozoru' doima se poput pokretnog portreta žene koja se samo bori da sačuva zdravi razum. Mladi autor decentno nam je zapravo pružio uvid u najmračnije tajne i slabosti ljudskog uma, govoreći da nitko od nas nije zapravo lišen doze vlastitog ludila. Pitanje je samo kako se mi nosimo s njim?