Kako te organiziranje radnog prostora čini produktivnijom?

Foto: In Style

POSTOJE dobri razlozi zašto bi prostor u kojem živiš i radiš trebao biti čist i uredan.

1. To čini da se usredotočiš na važne stvari
 
Koliko stare odjeće držiš u ormaru, za koju znaš da ju više nikada nećeš obući? Stvari koje se više ne uklapaju u tvoj životni stil, bit će ti stalni podsjetnik na odluke kojih se nisi držala. To je i razlog zašto se treba rješavati starih stvari, kako bi se usredotočila na nove,ostvarive ciljeve za sljedećih nekoliko mjeseci. Napravi promjenu te zadrži samo ono što trenutno koristiš i što je sada dio tvog života. Stvari iz prošlosti više ne predstavljaju ono tko si.

2. To te ispunjava
 
Stručnjaci inzistiraju na tome kako čim počnemo s čišćenjem, osjetit ćemo motiviranost za rješavanje ostalih problema u svom životu. "Nakon čišćenja i uređivanja svog doma, vi podsvjesno počinjete organizirati kaos u svojoj glavi", prenosi Huffington Post. "To može biti oblik svjesnosti, što omogućuje da vaše misli odlutaju od stvarnih životnih problema te to da osjećate postignuće u organiziranju vašeg fizičkog prostora, prije rješavanja uzroka vašeg mentalnog poremećaja."

3. Čisti ured = čisti um
 
Izračunaj koliko vremena provodiš u uredu. Razbacani papiri, prljave šalice i tipkovnice te kemijske olovke koje više ni ne rade, neće pomoći u povećanju tvoje produktivnosti. Samo nekoliko minuta provedenih u čišćenju i organizaciji radnog prostora, može dokazano imati značajan utjecaj na tvoju koncentraciju i fokus tijekom dana. Ne dopusti da te išta spriječi u kvalitetnom obavljanju tvog posla.
 
 
 
 
 
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.