Nikada zanosnija Mila Elegović zaštitno je lice nove DeLight business kolekcije

Foto: Karmen Poznić

DIZAJNERSKI duo DeLight koji svojim business kolekcijama neprestano potvrđuje status jednog od najzanimljivijih i najkvalitetnijih imena na hrvatskoj modnoj sceni, još jednom je opravdao svoju titulu i nije razočarao svoje obožavateljice.
 
Osvježenje i pomak koji unose u svoja prepoznatljiva odijela, kapute i haljine nikada ne razočara te ostaju vjerni ženstvenoj i profinjenoj estetici.
 
 
Pod kreativnim vodstvom Ivana Friščića i Željke Molnar, dizajnera popularnog brenda, nastala je nova kampanja za business kolekciju proljeće/ljeto 2018. Kao i uvijek do sada, u prvom planu je DeLight žena koju karakterizira samouvjerenost, besprijekorna elegancija i profinjenost uz jasno definiranu estetiku koja slijedi upravo tu ženu. Business kolekcija jedna je od tri kolekcije koje će brend predstaviti do ljeta, s tri različita zaštitna lica. Prva u seriji je s Milom Elegović, poznatom glumicom koju krasi ženstvenost, izraženi stav, samopouzdanje i individualnost i kao takva odlično prezentira brend.
 
 
Falkensteiner Hotel & Spa Iadera koji savršeno spaja business i pleasure, baš kao i odijela iz business DeLight kolekcije, bio je logičan odabir za kulisu ove kampanje. Idealan zbog svoje lokacije svega 2,5 sata od Zagreba, odličnih konferencijskih kapaciteta i dodatnih bonus sadržaja kao što su vrhunski spa, prekrasna mikrolokacija Zelene Punte i provjerena usluga u hotelu, samo su neke od posebnosti ovog vrhunskog hotela koje su inspirirale kreativni DeLight tim prilikom snimanja kampanje.
 
 
„Kad mlad čovjek ima viziju, točno zna kamo ide, na koji način i koji mu je cilj, onda je rezultat svega divan projekt kao što je hrvatski modni brend DeLight. S velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv Ivana Friščića da budem dio ove prekrasne modne priče jer između ostalog dijelimo iste vrijednosti kad je estetika u pitanju, a ne pristajemo niti na kompromise kada su u pitanju kvaliteta materijala i izrada. DeLight komade jako volim nositi jer su neuobičajeni i jako me vesele jer se u njima osjećam posebno.“ – izjavila je o Mila Elegović, zaštitno lice kampanje.
 
 
Kolekcijom, kao i uvijek, dominiraju prirodni i kvalitetni materijali kao što su hladna vuna, svileni brokat, svila i šljokasti materijali te viskozne podstave. Krojevi su inspirirani 50-im godinama prošlog stoljeća, naglašavaju obline, ističu ženstvenu figuru i daju slobodu ženskom tijelu. Posebnost su i detalji koji svaki komad ove kolekcije čine jedinstvenim.
 
 
‘’Ovo je prva kolekcija u kojoj su materijali bili nit vodilja i utjecali na cijelu kolekciju kojom dominiraju zagasiti tonovi od bordo i ljubičaste do kombinacija crno bijele, zlatne te plave. Također ponosno ističemo da se naša odijela mogu nositi i u dnevnim i u večernjim varijantama te da su krojevi prilagođeni i ženama većih konfekcijskih brojeva. Žena koja će nositi naše komade naša je najveća inspiracija. Bitno nam je da je naša odjeća zaista usrećuje, zabavlja i da u njoj u potpunosti uživa. Ivan i ja i dalje vidimo ženu kao glamuroznu divu koja teži eleganciji, profinjenosti i pomaknutoj klasici, a Mila je savršeno utjelovila baš tu, DeLight ženu.’’, pojasnila je viziju kolekcije Željka Molnar.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.