Sweet Fifteen: Stigla bajkovita kampanja za slavljeničku kolekciju branda Boudoir

Foto: Mladen Šarić

HRVATSKE dizajnerice Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju kampanju za kolekciju "Boudoir Sweet Fifteen", koju je publika mogla vidjeti nedavno na Cro-A-Porteru u Klovićevim dvorima.


 

Romantičnom, ženstvenom kolekcijom dizajnerice slavne 15. obljetnicu postojanja na modnoj sceni i slave uspješnu karijeru i brojne kolekcije kojima iz godine u godinu oduševljavaju svoje fanove.



Slojevitost nježnih teksutra od tila, ručno izražene ruže koje padaju slapovima latica i zamršen vitrail čipkastih aplikacija samo su dio bogatstva Boudoir couture kolekcije "Sweet Fifteen", u kojoj obiluju nježne pastelne boje te zavodljiva bež i crna.



"U našoj novoj kampanji objedinjeni su svi kreativni elementi koji su ikad stvoreni u radu brenda Boudoir. Sve haljine izuzetno su zasićene s detaljima, ali kompletan izgled i styling apsolutno su zaokruženi u cjelinu koja je u duhu Boudoir estetike" izjavile su Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.