"Ženski rokovnik" predstavio novu kolekciju za 2016. i neodoljive rokovnike koji podsjećaju da trebamo voljeti sebe

Foto: Press Foto

VEĆ popularni "Ženski rokovnik" u kolekciji za 2016. dolazi u najodvažnijem izdanju do sada.

Pod sloganom „VOLI SEBE!“, novi rokovnici tu su da svaku ženu podsjete da u planu za svaki dan mora pronaći vrijeme i za najvažniju osobu - samu sebe.

"Ženski rokovnik" surađuje s Udrugom za žene oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih prijatelja i obitelji „SVE za NJU“, a posebna linija nastala u suradnji s riječkim studenticama će biti izložena u Muzeju suvremene umjetnosti u Rijeci.

Dunja Tadić, idejna začetnica i vlasnica branda Ženski rokovnik na predstavljanju je objasnila kako je nastala ideja za novi rokovnik: "Tempo kojim živimo neminovno nam svakodnevno uzrokuje stres, a mnoštvo obaveza ne ostavlja nam vrijeme za sebe. U nastojanjima da zadovoljimo sve naše uloge: majke, supruge, partnerice, odgovorne radnice, prijateljice, kćeri vrlo često zaboravimo sebe. I iz svih tih razloga ove godine predstavljamo Ženski rokovnik pod nazivom VOLI SEBE  kako bi nas, žene, svaki dan podsjetio na same sebe, da svaki dan možemo učiniti nekoliko malih stvari za sebe, podsjetnik da VOLIMO SEBE jer to nije egoizam, to je naša odgovornost prema sebi, i prema svim ljudima koji nas vole."

Dizajneri "Ženskog rokovnika" osmislili su i praktičan etui koji će biti u prodaji od početka studenog po cijeni od 5,00 HRK, a čiji cjelokupni iznos se donira Udruzi „SVE za NJU“.

Studentice Odsjeka za kulturalne studije Filozofskog fakulteta iz Rijeke dizajnirale su posebnu liniju Ženskog rokovnika pod nazivom  „Anojing bič“ namijenjenog studenticama i ženama mlađe dobi. „Anojing bič“ rokovnik bit će izložen u Muzeju suvremene umjetnost u Rijeci što je veliki uspjeh ove suradnje.

"Anojing Bič je zvijezda našeg rokovnika i izuzetno kompleksan lik. Nastala je kao reakcija na ustaljene stereotipe žena u današnjem društvu. Ona je istovremeno njihovo utjelovljenje i karikatura. Svojim stavovima provocira i postavlja pitanja u vezi "ženske problematike"  te ukazuje na ideje i moguće odgovore sadržane u samom rokovniku. Na osebujan i neobičan način potiče na promišljanje. Ona je iritantna, bezobrazna, zabavna, jednostavno neodoljiva te će nasmijati do suza svakoga tko se odluči upoznati je." - prilikom predstavljanja izjavila je Tihana Šegota, jedna od trinaest studentica koje su sudjelovale u projektu.

Posebna limitirana serija Ženskog rokovnika „Anojing Bič“ bit će dostupna isključivo putem web-shopa i na Interliberu po popularnoj cijeni od 50,00 HRK prilagođenoj studentskom budgetu.
Uz novi Ženski rokovnik dostupna je i besplatna aplikacija VOLI SEBE  za IOS i Android platforme koja će vam pomoći da se opustite i zahvalite sebi što ste upravo takve kakve jeste- snažne, pametne, voljene, hrabre, samouvjerene, lijepe.

Još jedna novost - po prvi puta "Ženski rokovnik" sadrži stranice s predloškom za bojanje koja smanjuje stres čak i kod prezaposlenih modernih žena.

Od 01. studenog "Ženski rokovnik"  biti će u prodaji od Od 01. studenog po cijeni od 89,90 HRK,  a moći će se kupiti i na Interliberu u Zagrebu,  po cijeni od 80,00 HRK.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.