Čovjek od milijardu eura. Proda dres svakih 12 sekundi, naslijedio je pravog Ronalda

Foto: EPA-EFE

MANCHESTER CITY je u zadnjem kolu Premier lige na utakmici protiv Brentforda predstavio novi dres za sljedeću sezonu, a nakon utakmice je on postao pravi hit. Novi dres proda se svakih 12 sekundi, a glavni "krivac" za to je Erling Haaland, piše Daily Mail.

Norvežanin je s Jackom Grealishom bio lice na reklamama za novi dres, a Cityjevi analitičari utvrdili su da nikad u povijesti nisu imali takve narudžbe za njega i da je to zasluga Erlinga Haalanda. Daily Mail piše da je Haaland izrastao u marketinški fenomen koji bi mogao biti veći i od Cristiana Ronalda.

Novo lice nogometa

"Erling Haaland je novo lice nogometa. Ronaldo i Messi su na odlasku, a Haaland i Mbappe će preuzeti njihove uloge. No Haaland je puno drukčiji. On je Cityju donio milijune novih fanova, uglavnom mladih, koji više ne navijaju za klubove, nego za igrače", piše Daily Mail.

Haaland se čini puno pristupačnijim nego što su to bili Messi i Ronaldo, a upravo to se najviše sviđa njegovim fanovima. On na društvenim mrežama pokazuje da radi stvari kakve rade "obični" klinci, što je i normalno jer je i sam dio te generacije.

Za vrijeme Svjetskog prvenstva otišao je sa Cityjevom U-23 momčadi na pripreme u Abu Dhabi. Tamo je bio s Riyadom Mahrezom, zafrkavao se, igrao je videoigre i sve objavljivao. Družio se i s klincima iz kluba u kojemu je City boravio i odao je dojam čovjeka koji je jedan od njih. No on je sve samo ne običan.

"Erling vrijedi milijardu eura. Ne nagađam kad to kažem, nego sam u to sigurna. Govore da nitko nije lud platiti toliki novac za jednog igrača, ali to je realna cijena uzmete li u obzir njegove igračke kvalitete, napredak i marketinšku vrijednost", rekla je njegova agentica Rafaela Pimenta.

Rekordni ugovor

A da to što ona kaže ima temelja, jasno govore brojke. Haaland je prošlog mjeseca potpisao s Nikeom novi sponzorski ugovor koji je najveći u povijesti nogometa. Za nošenje Nikeovih kopački, koje se samo za njega posebno izrađuju u jednom talijanskom gradiću, dobivat će 25 milijuna eura po sezoni. Osim toga, Nike mu je dao veliku čast tako što ga je prozvao nasljednikom "pravog" Ronalda.

"Rekordi koje ruši i standardi koje je postavio u modernom nogometu čine ga nasljednikom Broja 9. On je napadač nove generacije", objavio je Nike, koji je u vrijeme kad je Brazilac Ronaldo harao stvorio njegovu sportsku liniju "R9". Haalandova se zove Force9.

To je samo jedan u nizu ugovora koje je čudesni 22-godišnji Norvežanin potpisao. Uz plaću od gotovo milijun eura (s bonusima) tjedno u Cityju Haaland surađuje s najvećim svjetskim tvrtkama. Samsung mu je platio 2.5 milijuna eura da bude njegovo lice u reklamama u rodnoj Norveškoj.

Iskreno sretan zbog suigrača

Breitling, marka skupih satova, plaća ga milijun funti godišnje. Detalji ugovora s 560 milijuna dolara vrijednom tvrtkom Hyperice nisu poznati, kao ni oni s norveškim streaming servisom Viaplay. Obje tvrtke navodno ga jako dobro plaćaju.

"On je potpuno drukčiji od Messija i Ronalda. Iskreno je sretan kad netko od njegovih suigrača zabije gol, a ne on. To niste mogli vidjeti kod Messija i Ronalda. On je novo lice nogometa. City je svojim partnerima želio naplaćivati 'porez na Messija' kad ga je želio dovesti prije tri godine. Sad ima vlastitog Messija kojeg može unovčiti još bolje", završava Daily Mail.