Genijalno Borussijino trolanje PSG-a imat će desetke milijuna pregleda

Foto: PSG Twitter

Borussia Dortmund senzacionalno je izborila finale Lige prvaka na Wembleyju, gdje čeka pobjednika današnjeg uzvrata Reala i Bayerna. Do meča za europski naslov Borussija je došla s dvije pobjede od 1:0 protiv PSG, a nakon uzvrata u Parizu napravila je ono što joj je specijalitet. 

Njemački velikan je, naime, već godinama poznat po sjajnim, duhovitim objavama na društvenim mrežama. Borussia se sprda na račun suparnika, ali i na svoj. Ovaj model komunikacije nastoje kopirati mnogi, ali Borussia je i nakon PSG-a pokazala kako se to radi.

Zašto je Borussia trijumf kod PSG-a proslavila objavom slike slavlja Parižana?

Nakon što je izbacila PSG za veliko finale, objavila je, točnije podijelila slavljeničku sliku igrača PSG-a s profila tog kluba uz koju su Parižani uz emotikon meditacijske poze napisali "... i diši". Borussija je dakle šerala ovu slavljeničku objavu PSG-a, za koju je po igračima koji su na slici (Neymar, Icardi, Bernat...) očito da je nastala prije nekoliko godina, i to na Parku prinčeva. Nikome odmah nije bilo jasno zašto Borussia nakon svog trijumfa nad PSG-om, i to na njegovom stadionu, objavljuje slavljeničku sliku rivala, pa još uz status "Ima okus poput dobrog vina".

Ubrzo smo shvatili zašto. Prije četiri godine, u proljeće pandemijske 2020., PSG je osmini finala Lige prvaka izbacio Borussiju. Domaćin je u Dortmundu pobijedio 2:1 golovima Erlinga Haalanda, ali je PSG na uzvratu na svom stadionu nadoknadio zaostatak i s 2:0 prošao dalje. Zbog korone se igralo bez publike, a nakon pobjede PSG je eliminaciju suparnika pred praznim tribinama Parka prinčeva proslavio tako da su svi igrači pozirali kao da meditiraju. To je poza kojom je Haaland tada slavio golove, pa tako i one protiv PSG-a u prvoj utakmici. 

Borussia mu to nije zaboravila. Četiri godine kasnije, nakon trijumfa kod PSG-a za finale Lige prvaka, osvetila mu se postom koji je samo na njenom Twitteru u trenutku pisanja ovog teksta pregledalo preko 16 milijuna ljudi. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.