BICIKLIZAM

Muškarac u Zadru uletio među bicikliste koji su završavali utrku i pokosio ih

Foto: Marko Dimic/PIXSELL

RUMUNJSKI biciklist Eduard-Michael Grosu pobjednik je druge etape CRO Racea voženog u Zadru.

Utrku je obilježila bizarna nesreća na samom kraju kad je akreditirani muškarac zasad nepoznatog identiteta odlučio trčati uz bicikliste koji su ulazili u finiš. Jedan se odmah zabio u njega i pao, a grupa koja je došla iza je popadala po asfaltu u pokušaju izbjegavanja istog.

Sreća u nesreći je da nitko nije teže ozlijeđen, ali biciklistima je ukazana liječnička pomoć i utvrđene su samo lakše ozljede.

Rumunj Grosu pobjednik druge etape vožene od Slunja do Zadra

Rumunjski biciklist Eduard-Michael Grosu, član francuske momčadi Delko Marseille, pobjednik je druge etape CRO Racea vožene u srijedu od Slunja do Zadra u dužini od 183 kilometra, a pobjedom u etapi on je ujedno preuzeo i vodstvo u ukupnom redoslijedu.

Grosu je slavio i prošle godine u Zadru, a dobro poznavanje završnih kilometara pokazao je napadom kilometar prije cilja kojim je vrlo brzo stekao 20-ak metara prednosti koje je uspio zadržati do cilja. Drugo mjesto zauzeo je Australac Alexander Edmondson iz momčadi Mitchelton-Scott, a treće pobjednik prve etape Slovenac Marko Kump iz Adria Mobila.

Plavu majicu preuzeo Slovenac Kump

U trećoj etapi plavu majicu namijenjenu najboljem sprinteru nosit će Kump, zelenu Austrijanac Markus Wildauer (Tirol KTM), a bijelu Kazahstanac Vadim Pronski (Astana).

Druga etapa ovogodišnjeg CRO Racea vozače je vodila kroz dva Nacionalna parka, Plitvička jezera i Sjeverni Velebit.

Grad Slunj opravdao je status iznimno gostoljubivog domaćina na startu druge etape. Vozače su u središtu mjesta uoči starta toplo pozdravili brojni Slunjani i zaželjeli im sretan put. Znak za početak utrke dao je slunjski gradonačelnik Jure Katić, a vrlo brzo nakon starta iz glavne se skupine izdvojilo pet vozača. 

Velika petorka predvodila utrku

Kao i u utorak u prvoj etapi, među bjeguncima je bio nositelj zelene majice za najboljeg penjača Austrijanac Markus Wildauer (Tirol KTM) uz sunarodnjake Daniela Lehnera (Felbermayr Simplon) i Dominika Hrinkowa (Hrinkow Advarics) te Australca Benjamina Hilla (Ljubljana Gusto Santic) i Nizozemca Jensa van den Doola (Metec-TKH).

Spomenuta petorka vrlo brzo je izgradila prednost od preko pet i pol minuta te je odnijela bodove na prvom prolaznom cilju na ulasku u Nacionalni par Plitvička jezera te na brdskom cilju na Jezercu pet kilometara potom. Na prolaznom cilju prvi je bio Van den Dool ispred Hrinkowa i Lehnera, dok je na brdskom cilju Hill bio ispred Wildauera i Hrinkowa.

Nažalost, u nastavku etape vozače su pratili loši vremenski uvjeti, nakon prolaska kroz zonu okrepe sredinom dionice počela je padati jaka kiša uz osjetan pad temperature. Uz pad temperature, počela je padati i prednost vodeće skupine koja je na početku drugog uspona dana u Parku prirode Velebit imala tek nešto više dvije minute ispred pelotona koji je predvodila slovenska momčad Adria Mobil. Tijekom uspona na čelo glavne skupine izašle su francuske momčadi Delko Marseille i Vital Concept koje su prednost vodeće petorke do vrha smanjile na samo 47 sekundi. 

Vrijeme remetilo tijek utrke

Brdskim ciljem druge kategorije na Velebitu prvi je ponovno prošao Hill ispred Wildauera i Hrinkowa. No Wildaueru je i drugo mjesto na Velebitu bilo dovoljno da zadrži zelenu majicu.

Srećom, tijekom spusta s Velebita prema Maslenici vrijeme se smirilo, kiša je prestala, a bijeg vodeće petorke okončan je 50 kilometara prije cilja.

Vrlo brzo potom iz glavne se skupine izdvojilo sedam vozača, Austrijanci Florian Kierner i Stephan Rabitsch (Felbermayr Simplon), Nizozemci Dylan Bouwans i Stef Krul (Metec-TKH), Francuz Matthieu Jeannes (Illuminate), Poljak Maciej Paterski (Wibatech Merx) i Nijemac Jonathan Dinkler (P&S Metalltechnik).

Njihova prednost ni u jednom trenutku nije bila veća od minute, pa su Kierner, Rabitsch i Dinkler ubrzo odustali od bijega, dok su Bouwmans, Krul, Jeannes i Paterski ustrajali sve do šest kilometara prije cilja. Umalo im je u prilog išao i masovni pad vozača koji se dogodio kada su već bili u Zadru, ali tada je prednost vodećeg četverca bila tek 10-ak sekundi.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.