ZA SVE ljubitelje skijanja Raiffeisen grupa će tijekom Vip Snow Queen Trophy 2012. na Sljemenu pripremiti pravu zimsku poslasticu, svježe skuhanu, toplu sarmu. Gledateljima će u dva dana biti podijeljeno čak 14.000 porcija, odnosno 28.000 sarmi, uz koje će biti posluženo i 2.000 štruca kruha.
U projekt Sljemenska sarma uključeno 50-ak ljudi
Sarma je dio tradicije hrvatskog skijanja, s obzirom da lonac sarme spada u obaveznu skijašku opremu prilikom pakiranja za skijanje u inozemstvu. Na tragu te ideje Raiffeisen grupa je svoju marketinšku komunikaciju za projekt sponzorstva Vip Snow Queen Trophya i ove i prethodne godine bazirala upravo na sarmi, koja je osnovni motiv promidžbenih spotova. Tajna Sljemenske sarme, je pravi tradicionalni vojnički recept, po normativu Hrvatske vojske, što znači i po normativu NATO saveza. Sastojci RBA sljemenske sarme su sljedeći: na 1.900 kilograma mesa i 1.000 kg sarme ide još 400 kg riže, 200 kg suhog mesa i 250 kg začina.
Sarma će se pripremati na dane ženskog i muškog slaloma, 3. i 5. siječnja, od ranog jutra do poslijepodne i dijeliti na četiri lokacije na Krumpirištu. Kako bi sve proteklo sa što manje gužve, sarme će posluživati 26 osoba, a kad im se pribroje kuharice, kuhari i vozači, u projekt Sljemenska sarma' uključeno je oko 50 ljudi.
Zašto sarma? Za to su tri razloga, pojašnjava Dražen Nikolić: ''Jedan je kreativni koncept koji proizlazi iz sarme kao najvažnije sporedne stvari u skijanju, drugo je uloga sarme u razvoju karijere Ivice Kostelića, a treći je razlog sarma kao slika vremena u kojem živimo“. Uz strogo poštivanje normativa Hrvatske vojske, Catering Lisak, koji je zadužen za pripremu sljemenskih sarmi provodi i maksimalnu kontrolu kvalitete uz primjenu međunarodnih HAACP standarda. Sve namirnice za sarmu su svježe i od hrvatskih dobavljača, osim naravno, riže. Zelje je, primjerice, izvorno varaždinsko, s kontroliranim zemljopisnim podrijetlom.