United je doživio debakl. Carragher je na to objavio fotku koja je postala viralna

Foto: Profimedia

MANCHESTER UNITED doživio je debakl u četvrtfinalu Europa lige. U režiji nevjerojatnih kiksera Davida de Gee i Harryja Maguirea izgubio je uzvrat kod Seville 3:0 i tako ispao. Jamie Carragher, legenda Liverpoola i stručni komentator Sky Sportsa i CBS Sportsa, na to je objavio viralnu fotografiju s Garryjem Nevilleom, velikim rivalom iz nekadašnjih igračkih i kolegom iz aktualnih, komentatorskih dana. 

Oni zabavljaju engleske i svjetske ljubitelje nogometa time što su suparništvo zaštitnih znakova najvećih i najtrofejnijih klubova u zemlji prenijeli i na novo, zajedničko radno mjesto. Kao sukomentatori često se prepucavaju i ne slažu oko bitnih tema, kao što je uostalom i red kada se zajedno nađu legende najvećih rivala. Naravno, Carragher posebno uživa kada ne ide Unitedu, a Neville kada je Liverpool loš.

Vrhunac i simbol suparništva legendi najvećih rivala koji su sada kolege postao je selfie

Vrhunac i simbol suparništva Carraghera i Nevillea postao je selfie koji je prije mjesec i pol napravila ikona Redsa tijekom rekordne pobjede Liverpoola nad Manchester Unitedom u prvenstvu. Predvođen dvostrukim strijelcima Salahom, Gakpom i Nunezom te uz gol Firmina, Liverpool je stigao do 7:0. Liverpoolovi navijači mogli su uživati, a uživala je i legenda kluba Jamie Carragher.

Carragher je utakmicu pratio u društvu Garyja Nevillea. Kamere su pratile njihove reakcija kod golova, pa tako i snimale euforiju Carraghera i užas koji je proživljavao njegov nekadašnji rival. Carragher je skakao, smijao se i veselio dok je Neville šutke sjedio odmahujući nezadovoljno glavom.

U jednom trenutku Carragher je otišao i korak dalje pa je iz džepa izvadio mobitel i uz likujući osmijeh napravio selfie s očajnim Nevilleom te ga objavio na Twitteru. Ova slika odmah je postala hit. Debakl Uniteda kod Seville 45 dana kasnije ikona Liverpoola iskoristila je za reprizu posta. Bez komentara je opet objavio slavni selfie. Od sinoć ga je pogledalo tri milijuna ljudi uz gotovo 100 tisuća reakcija.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.