NOVE TEHNOLOGIJE U SPORTU

Uređaj za revolucionarni način gledanja utakmica oduševio i Shaqa

Foto: screenshot / Magic Leap

JESTE LI se ikad zapitali kako bi bilo gledati utakmicu vašeg omiljenoga kluba, ali da ništa ne propustite ako morate skočiti do kuhinje, zahoda, pa čak i trgovine? Cijelo vrijeme vam je tijek utakmice pred očima, zajedno s brojnim grafikama i statistikama, a uza sve to ste istovremeno savršeno svjesni svijeta oko sebe.

E, pa više se ne trebate pitati, budućnost je stigla.

Tvrtka Magic Leap, NBA liga i televizijska kuća Turner Sports pokrenuli su NBA aplikaciju koja započinje novu eru gledanja utakmica. Sve što vam treba je Magic Leap One.

Radi se o spravici koja izgleda kao uređaj za virtualnu stvarnost, samo što slika koju korisnik vidi nije virtualna, a ova platforma omogućuje i praćenje više utakmica istovremeno.

Korisnici mogu otvoriti više ekrana s prijenosima, reprizama i highlightsima te ih raspoređivati gdje i u kojoj veličini žele. Zapravo, pod uvjetom da imate pretplatu na NBA League Pass, možete gledati bilo kakav popratni sadržaj s NBA TV-a, poput "Shaqtin' A Fool" ili "Area 21" s Kevinom Garnettom. Istovremeno, korisnicima su na raspolaganju i brojne statistike, usporedbe igrača i klubova.

Ovo je samo početak razvoja tehnologije koja omogućuje ovakav način praćenja sporta, a kako korištenje Magic Leapa i NBA aplikacije izgleda u praksi, provjerite OVDJE.

Razvoj Magic Leap Onea trajao je pet godina, a prošloga kolovoza u prodaju je pušteno prvo izdanje, koje se moglo kupiti samo u šest američkih gradova po cijeni od 2295 dolara, odnosno oko 15.000 kuna. Od ove godine prodaje se i u ostatku SAD-a, a čeka se širenje i na ostale države i kontinente. Očekuje se da bi, kad krene prodaja u Europi, mogao koštati oko 3000 dolara, ali kao i sve nove tehnologije, s vremenom će postati dostupnija.

Ovaj proizvod oduševio je i legendarnog Shaqillea O'Neala, koji pomaže u širenju glasa o Magic Leap Oneu, što je samo po sebi poprilična garancija kvalitete jer je Shaq poznat po smislu za biznis i po tome da reklamira isključivo proizvode koji mu se sviđaju te za koje procijeni da će postati hit.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.