Verstappen startao 17. i pobijedio. Norris s prvog mjesta pao na šesto

Foto: EPA

NIZOZEMAC Max Verstappen (Red Bull) pobjedom u kišnom kaosu na F1 Velikoj nagradi Sao Paula došao je puno bliže svom četvrtom naslovu svjetskog prvaka u Formuli 1, a utrku je Interlagosu je započeo tek kao 17. u startnom poretku.

Nizozemski vozač Red Bulla nagrađen je u nedjelju u Interlagosu svojim prvim trijumfom od VN Španjolske u lipnju, a njegov konkurent za naslov, pobjednik sprinta i pole-sitter, Britanac Lando Norris morao se zadovoljiti razočaravajućim šestim mjestom u McLarenu. 

Motorsport Standings provided by Sofascore

Prekid utrke pomogao Verstappenu

S tri utrke i jednim sprintom prije kraja sezone, Verstappen sada vodi pred Norrisom s ugodna 62 boda, a Verstappen je također osigurao dodatni bod za najbrži krug u turbulentnoj kišnoj utrci u Brazilu. Zbog promjene motora, 27-godišnjak je pomaknut na 17. mjesto na startu, ali je pokazao klasu prestigavši sve konkurente. Sa sjajnim startom već je bio deseti na početku drugog kruga, da bi vodstvo preuzeo u 47. krugu. 

Utrku je obilježila kiša i kaos na stazi. Još u uvodnom krugu Lance Stroll je svojim Aston Martinom udario u barijere i potom zapeo u pijesku, a Norris je loše startao na srednjim gumama. U 32. krugu, miljenik argentinskih navijača Franco Colapinto razbio je svoj Williams iza sigurnosnog automobila, uzrokujući crvenu zastavu. To je pomoglo Verstappenu, koji je bio jedan od tri vozača koji dotad nisu ušli u boks, a prekid utrke iskoristio je za "besplatnu" promjenu guma.

Dva vozača Alpinea na postolju

Nakon pauze od gotovo pola sata, utrka je nastavljena iza sigurnosnog vozila. U uvjetima loše vidljivosti, Norris je pao na peto mjesto nakon pogreške u vožnji, a u 40. krugu Sainz je također izletio sa staze. 

Postolje u Interlagosu potpuno su iznenađujuće završila dvojica francuskih pilota Alpinea Esteban Ocon i Pierre Gasly, koji u prethodnih 20 utrka sezone nisu završili nikad iznad devetog mjesta, a do Brazila su zajedno osvojili tek 16 bodova.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.