Za Grad je to mala vrijednost!?
U Gradu, pak, smatraju da se radi o "maloj vrijednosti". "Grad je pokrenuo otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti", u predmetu: Nabava osobnog automobila putem operativnog leasinga, evid. br. MN 46/12.", stoji u objavi na stranicama Grada, no iznos od 340 tisuća kuna i nije baš tako malen, a sudeći po karakteristikama automobila kojega nabavljaju taj iznos je mogao biti i puno manji.
"Xenonke", sportski ovjes i detekcija umora vozača
Naime, Grad Zadar traži osobni automobil diesel, s minimum 130 kw te 1900 ccm3. mijenjač mora biti automatski, i pogon na sva četiri kotača. Boja automobila mora biti crna s efektom. Od svega što su naveli pod obaveznu opremu izdvajamo sljedeće: detekcija umora vozača (!?), sjedala u kombinaciji alcantara koža, xenon svjetla, sportski ovjes....
U natječaju stoji i kako je "ponuditelj obvezan naručitelju ponuditi isključivo novo i nekorišteno vozilo.", Dakle, sramota je voziti se u salonskom autu, koji također imaju nižu cijenu.
Hoće li i ovaj natječaj netko poništiti?
Kontaktirali smo glasnogovornicu Grada Zadra Ivanu Dadić koja ne zna detalje natječaja, pa je zamolila upit na mail, no dobili smo odgovor na pitanje kome je namijenjen automobil.
Odluku o kupnji donio je gradonačelnik Zadra HDZ-ovac Zvonimir Vrančić.
Vrančić: Bože mili, kako se jedva čeka da se digne hajka
O cijelom slučaju oglasio se i zadarski gradonačelnik Zvonimir Vrančić. Iako tvrdi kako je za početak riječ o kupnji jednog vozila srednje klase s pogonom na četiri kotača do 340 tisuća kuna, javnost je zasmetala njegova cijena, ako se uzme u obzir da su automobili iste klase u značajno povoljnijoj cjenovnoj kategoriji. Ipak, gradonačelnik smatra kako se radi o sitnici i neutemeljenim medijskim napadima.
"Digla se cijela hajka i ja samo mogu reći, Bože mili, kako se jedva čeka da se digne hajka, a i po ovim sitnicama, čini mi se da živimo u društvu u kojem nije sve u redu", kaže Vrančić.
Dodaje da grad u svom voznom parku više nema adekvatno vozilo, jer je Audi A6 star deset godina s prijeđenih 450 tisuća kilometara potpuno neupotrebljiv, a Škoda Superb stara šest godina i otpao joj je kotač.