PORTAL www.total-croatia.com nova je digitalna web platforma, predstavljena danas u Dubrovniku, s više od 130 podstranica koja objedinjuje ključne informacije o hrvatskim destinacijama na 15 svjetskih jezika, uključujući engleski, njemački, francuski, španjolski, talijanski, poljski, japanski, kineski ali i hrvatski, čiju su vrijednost već prepoznale eminentne turističke kompanije u našoj zemlji.
Taj portal predstavili su kao novu web platformu s različitim informacijama o Hrvatskoj na hibridnoj konferenciji za medije (uživo i online) njegov osnivač Paul Bradbury, Britanac koji već godinama živi u Hrvatskoj i promovira je te komunikacijski stručnjaci Krešimir Macan i Nikolina Vicelić, koji su taj portal nazvali i "nacionalnim turističkim portalom".
Portal je dio, kako je kazao Bradbury, obitelji Total-Croatia-News (TCN), u sklopu kojeg već oko 18 godina objavljuje članke, vijesti i ostalo o Hrvatskoj. Istaknuo je da Hrvatsku mnogi žele posjetiti, za što im trebaju točne i kvalitetne informacije.
Svi oni koji planiraju odmor u Hrvatskoj, odsad će s lakoćom i na jednom mjestu moći pronaći sve potrebne i korisne informacije – i to na svom jeziku - na novom hrvatskom turističkom portalu koji, zajedno s nagrađenom Viber zajednicom Total Croatia Travel Info, predstavlja svojevrsnu virtualnu recepciju Hrvatske, stoj u priopćenju tima Paula Bradburyja.
Index je prije pokretanja i razgovarao s Bradburyjem koji nam je otkrio detalje o projektu. Intervju možete pročitati ovdje.
Kako se navodi, uz osnivača Bradburyja za portal pišu novinari i spisatelji poput Marca Rowlandsa, bivšeg novinara engleskog Guardiana i Time Out Croatia; Morane Zibar, zvijezde HTVog kviza Potjera i gastroblogerice, Nikole Pezića, antropologa, prevoditelja i osnivača Eat Istria i mnogi drugi. Ovaj jedinstveni projekt već su prepoznale eminentne tvrtke poput Sunčanog Hvara, Hilton Hotels iz Zagreba, Falkensteiner Hotels and Residences, Punta Skala; Savills Real Estate iz Dubrovnika; Adriatic Weddings Croatia; Algebre, a upravo su u tijeku razgovori i s ostalim zainteresiranim turističkim kompanijama i malim poduzetnicima u pojedinim destinacijama.
Cilj novog turističkog portala je da pravilnim planiranjem ključnih riječi i korištenjem ostalih Google alata, informacije objavljene na portalu www.total-croatia.com postanu prvi izbor posjetiteljima u planiranju odmora u Hrvatskoj, a shodno tome, sam portal kao najbolja rangirana web stranica o hrvatskom turizmu na Googleu na stranim jezicima.
Na današnjoj press konferenciji, Paul Bradbury istaknuo je kako portal www.total-croatia.com nudi najbolje i pravovremene turističke informacije o Hrvatskoj te odgovore na pitanja o kojima posjetitelji koji dolaze u Hrvatsku žele znati više i to na njihovom jeziku. "Stvaramo izuzetno zanimljiv sadržaj o Hrvatskoj koju promatramo očima posjetitelja, a pri tom koristimo lokalno znanje i savjete", naglasio je Bradbury.
"Mnogi žele doći u Hrvatsku na duže vrijeme kao digitalni nomadi i kao turisti, i u pandemiji, ali im nedostaje pravih informacija na njihovim jezicima. Sada se to nudi na novom portalu u čijem smo se stvaranju vodili inovativnošću i komunikativnošću. Najvažnije je turistima dati ono što žele, a uz ostalo to su svakako i informacije o destinaciji na njihovim jezicima, koje pripremamo u suradnji s lokalnim stanovništvom", kazao je Bradbury.
Pritom je spomenuo rumunjske turiste, dodavši da "ne zna je li Hrvatska turistička zajednica ikada radila informacije za njih na rumunjskom". Osvrnuo se i na, kako je ocijenio, slabu javno-privatnu suradnju u turizmu u Hrvatskoj, te naveo neke iznimke dobre prakse, poput onih u Dubrovniku i Zagrebu gdje je naišao na suradnju s turističkim zajednicama i gradskim upravama.
Dodao je i da u ovom projektu ne trebaju ništa od Hrvatske turističke zajednice, a da surađuju s mnogim hotelijerima i destinacijama, uz napomenu da se u Hrvatskoj očekuje i "novi val turizma".
Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak, dobitnik ovogodišnje nagrade međunarodnog Grand PRixa HUOJ-a za krizno komuniciranje za projekt „Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate preći granicu“, agencije Manjgura i tvrtke Mediacor za klijenta TOTAL CROATIA NEWS naglasio je važnost korištenja novih digitalnih komunikacijskih alata u turističkoj branši posebno u vrijeme aktualne krize prouzročene koronavirusom.
"Prošle godine cijeli svijet se po prvi puta suočio s izazovima COVIDa-19, no, bez obzira na pandemiju svijet nije stao i svi turisti koji su željeli posjetiti Hrvatsku , našli su put kako i kada doći. Viber zajednica Total Croatia Travel Info bila je neprocjenjiv izvor podataka za sve goste koji su pravovremeno dobili sve nužne i točne informacije i odgovore na pitanja na svom jeziku i u realnom vremenu bez obzira da li su se javili iz New Yorka, Toronta ili Budimpešte. Uz izuzetno iskustvo rada s Viber zajednicom, ovaj turistički portal Total Croatia je dodatni iskorak jer idemo u susret svima koji uopće razmišljaju doći u Hrvatsku, koristeći moderne digitalne komunikacijske alate. Paul stvara platformu kakvu treba turizam 21. stoljeća!", rekao je Macan.
"Total Croatia, turistički portal, nudi drugačiji pogled na hrvatske ljepote promatrane s pozicije zaljubljenika u Hrvatsku, Paula Bradburyja, koji je prije 18 godina hladni Manchester zamijenio sunčanim Hvarom. Dobitnik je brojnih turističkih nagrada poput: Marko Polo Fijet nagrada za međunarodnu promociju Hrvatske za 2014 godinu; Marko Polo FIJET nagrada za promociju Adventa u Zagrebu 2017. godine, Medical Travel Media Awards za najbolji online članak u Kuala Lumpuru 2019.g. te nagradu za International Medical Travel Journalist of the Year od Medical Travel Media Awards u Kuala Lumpuru u 2020.g.
Napisao je i dva turistička vodiča Hvar: An Insider’s Guide i Split: At Insider’s Guide. Paul često piše ili je citiran u brojnim engleskim medijima i povremeni je kolumnist portala Index.hr. 2011. godine osnovao je news portal www.total-croatia-news.com koji je često puta polazna osnova brojnim međunarodnim medijima koji su posjetili Hrvatsku poput The New York Times, Sunday Times, Travel & Leisure i mnogi drugi. Prošle godine, neprocjenjivu promociju Hrvatske i Dubrovnika, donijela je američka televizijska ABC, čije su reportaže o Hrvatskoj, kao jedinoj od EU zemalja koja je u ljeto 2020. primala američke turiste, pogledale nekoliko desetaka milijuna Amerikanaca. Ekipi ABC-a je prvi kontakt vezano za posjet Dubrovniku neposredno nakon prvog vala pandemije bila upravo Paulova Viber zajednica Total Croatia Travel Info", opisan je cijeli projekt Paula Bradburyja u priopćenju.