FOTO S poznate zagrebačke petlje padali dijelovi, radnici ih skupljali po cesti

Foto: Index

S POZNATE zagrebačke petlje, o čijoj se trošnosti govori već godinama, danas su padali dijelovi na Držićevu aveniju. 

Nakon što su komadi betonske konstrukcije oko 15:30 pali na cestu, na teren su izašli djelatnici Zagrebačkog holdinga koji su ih skupljali po prometnici. 

Na teren izašla inspekcija, jedna traka i pločnici zatvoreni

Zbog cijele je situacije na teren, osim zagrebačkih komunalaca, izašla i Inspekcija cestovnog prometa Ministarstva prometa. 

Inspekcija je donijela odluku o zatvaranju jedne prometne trake u smjeru juga i obaju nogostupa na Držićevoj aveniji. Ta odluka vrijedi do daljnjega.

Iz policije doznajemo da dijelovi koji su padali s petlje srećom nisu pali na nijedan automobil koji je prometovao Držićevom avenijom, a nisu nastradali ni prolaznici. 

Problemi i prije pet mjeseci

Podsjetimo, velikih problema na poznatoj zagrebačkoj petlji bilo je i prije pet mjeseci. Tada je postavljen znak zabrane prometovanja kamiona na silasku s petlje u smjeru juga, koji većina kamiona nije poštovala. Policija ih je zaustavljala na vrhu petlje. 

Inspekcija i gradske službe su tada pregledale potporne stupove petlje, a "nalaz komisije utvrdio je da ne postoji potreba za ikakvim restrikcijama te je sukladno tome doneseno Rješenje o ukidanju mjera zabrane prometovanja vozila na III. nivou petlje", priopćili su tada iz grada.

Petlja propada već godinama

Još 2011. godine najavljena je potpuna rekonstrukcija Slavonske avenije koja je trebala koštati preko milijardu kuna, a trebala je biti dovršena do kraja prošle godine. Međutim, od toga, kao ni od mnogih drugih obećanja, nije se dogodilo baš ništa. 

Petlja je izgrađena ’70-ih godina prošloga stoljeća i otad se u nju, osim promjene rasvjete, ništa nije ulagalo. Odavno je već zatvoren njen lijevi trak. Policija ga je koristila kao zgodnu zamku za neoprezne i prebrze vozače.

Danas je u raspadnom stanju kao i stari mostovi preko Save zbog godina neodržavanja.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.