IZ IZVJEŠĆA od 31. prosinca 2004. godine, kojeg je direktor HEP opskrbe d.o.o. Ivan Mrljak, tadašnji rukovoditelj Službe za prodaju i odnose s potrošačima, poslao direktoru HEP Elektre Karlovac i svim službama karlovačkog distribucijskog područja, vidljivo je da je zbog pogrešnog obračunavanja u periodu od 1999. do 2005. godine, karlovačka Elektra svojim potrošačima, od kojih najveći dio čine kućanstva, naplatila gotovo 13 milijuna kuna previše!
"Ova je razlika nastala kroz više godina. Evidentno je spletom okolnosti došlo do greške. Mjesečna financijska izvješća o ostvarenju formirana su na osnovu neodgovarajućih izvješća iz aplikacije. U tim izvješćima osim zaduženih kWh po zonama i po tarifama nije bilo drugih vrlo bitnih podataka. U dijelu programa `Mjesečno izvješće o prodaji` nisu se prikazivale uplate po zonama što je presudan podatak za određivanje daljnjeg zaduženja po očitanju. U korištenju aplikacije dolazilo je do pogrešne primjene datuma knjiženja i datuma uplata/isplata/terećenja/odobrenja što je ponovno rezultiralo greškom", stoji u Mrljakovom izvješću, u kojem se i predlaže, kako piše Slobodna Dalmacija, da se u kategoriji kućanstva dugovna stavka s krajem 2004. godine jednostavno umanji za 12.846.501,50 kuna.
U HEP-u navodno zbog propusta nitko nije sankcioniran, a ni preplaćena sredstva nisu vraćena građanima, dok je Ivan Pleše iz HEP-ovog Odjela za poslovnu informatiku odbacio Mrljakovo izvješće te mu je na izvješće odgovorio dopisom: "Ovakvo izvješće u kojem se najveći dio odgovornosti stavlja na teret Odjela za poslovnu informatiku neargumentirano je, ali ga mogu prihvatiti ukoliko je ono obrazloženje prema `van` te ako će se njime konačno zatvoriti krug pogrešnih knjiženja kod akontiranih potrošača. Razočaravajuće je da je trebalo proći šest godina da bi se konstatiralo kako ni jedna od proteklih godina nije ispravno knjižena, a sve zbog neodgovarajućih izvješća iz aplikacije".