Cammeu u Splitu inspektori isključili pola voznog parka

Foto: Index

CAMMEO je u Splitu ostao bez pola svoje flote! Samo danas su inspektori cestovnog prometa isključili pet Dacia, ovaj tjedan s ceste ih je sklonjeno 10, a od početka rada Cammea u Splitu čak 14. Kako je Cammeo prije dva tjedna započeo rad s 30 vozila, danas ih vozi tek pola. U inspekciji kažu da bi isključili još vozila, ali jednostavno ne stignu. Nastavit će sa svojim aktivnostima pa nije teško zaključiti da će vremenom cijeli Cammeo biti počišćen sa splitskih ulica.

"Na nas je otvorena neviđena hajka"

Nije samo Cammeo na udaru inspekcije. U posljednja tri tjedna u Splitu su isključili 12 vozila Ubera, u Dubrovniku šest, Zagrebu sedam, na Resniku 4... U inspekciji kažu da su ustanovili da nelegalno obavljaju prijevozničku djelatnost. Vozila se mogu isključiti iz prometa do 14 dana.

Cammeo je pokušao doskočiti inspektorima tako što su sa svojih Dacia u Splitu skinuli sve oznake, no ni to nije pomoglo.

"Na nas je otvorena neviđena hajka. Nevjerojatno je u kolikoj se mjeri inspekcija posvetila Cammeu u Splitu. Uber u Hrvatskoj radi sa više od 1.100 vozila tako da je ovaj broj njihovih isključenih vozila zaista marginalan. Nama je, s druge strane, isključeno pola flote, čak 14 vozila", kaže nam Petar Dragić, voditelj projekta Cammeo partner.

"Neka kažu je li Uber van zakona"

Žali se da je ovo plod pritiska na inspekciju, i to od splitskih taksista, koji su nametnuli dvostruka pravila igre.

"Skoncentrirali su se na nas pa se zaista postavlja opravdano pitanje koliko država potiče liberalizaciju tržišta i zapošljavanje, štite li se interesi američke kompanije i tako neizravno potiče monopol. Tri inspektora su posljednjih dana angažirani u Splitu s očitom i jasnom namjerom obustavljanja rada Cammea. Ti inspektori zaduženi su za nadzor čitavog niza drugih stvari pa nas zanima je li moguće da se samo nad Cammeom vrši nadzor. Inspektor Stipe Dedić u svom javnom nastupu otvoreno je najavio oduzimanje svih vozila Cammea, dok je za Uber najavio novčane kazne. Kako je moguće da jedan inspektor postavlja dvostruka mjerila i kako nadležno ministarstvo ne reagira? Inspektoru Dediću u provedbi nadzora asistiraju taksisti, koji i sami krše zakon gomilajući milijunske porezne dugove. Neka jasno kažu, je li je Uber van zakona. Ako jest, mi ćemo sami donijeti odluku o prestanku poslovanja i dati otkaze za 75 naših ljudi u Splitu", kazao nam je Dragić.

"Poklekli su pod pritiskom američkog kapitala"

Sve što se posljednjih dana događalo navodi ga na zaključak da je država pred Uberom nemoćna.

"Naprosto su poklekli pod pritiskom američkog kapitala, štite monopol i zaustavljaju proces liberalizacije tržišta", smatra Dragić.

Podsjetio je i kako su se javili splitskom gradonačelniku Baldasaru, no on, tvrde, nije pokazao nikakav interes prema Cammeu. Kako smo vidjeli, prvog dana rada Cammea u Splitu, Baldasar se otvoreno stavio na stranu splitskih taksista te je poručio da su i Uber i Cammeo van zakona.

Dragić navodi kako su spremni za nastavak komunikacije s ministarstvom i drugim službama.

"Na raspolaganju smo za sudjelovanje u svakoj radnoj skupini koja će pridonijeti liberalizaciji tržišta, boljim uvjetima rada i stvaranju mogućnosti za nova zapošljavanja. Cammeo posluje u skladu sa zakonom. Ako mi kršimo zakon, krši ga i Uber, no nad njima se inspekcijski nadzor provodi selektivno, a nad nama sustavno i pod stalnim pritiskom", otkrio je Dragić. Podsjetio je kako je Cammeo u državni proračun lani uplatio više od 21 milijun kuna, što, ističe, zajedno nisu uplatili Uber i sva taksi udruženja u Hrvatskoj.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.