NOVI ustroj zagrebačke Gradske uprave, po kojemu se broj gradskih ureda s 27 smanjuje na 16, primjenjivat će se od 1. siječnja iduće godine, odlučili su u četvrtak na sjednici, većinom glasova - 26 za, osam protiv i jedan suzdržan - zastupnici Gradske skupštine.
Ta je točka na dnevni red Gradske skupštine bila uvrštena po hitnom postupku. Riječ je o prijedlogu zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića da se novi ustroj Gradske uprave primjenjuje od 1. siječnja 2022., a ne od 31. listopada ove godine, kako je bilo najavljeno.
Prema mišljenju Ministarstva financija, novi bi ustroj Gradske uprave trebao biti prikazan i kroz proračun Grada Zagreba.
Proračun za 2022. usuglašen s novim ustrojem
Budući da se o rebalansu gradskog proračuna odlučivalo danas na sjednici, i to prema prethodnom ustrojstvu, po stupanju odluke na snagu trebao bi se raditi novi rebalans, za što nema vremena u listopadskom zasjedanju Gradske skupštine. Stoga će proračun za 2022. biti usuglašen s novim ustrojem Gradske uprave.
Zastupnici Gradske skupštine na sjednici su jednoglasno prihvatili i Tomaševićev prijedlog da se, zbog povoljnije epidemiološke situacije, izvan snage stavi odluka o mjerama za ublažavanje negativnih posljedica na poslovanje ugostitelja, obrtnika i turističkih agencija na području Grada Zagreba uzrokovanih epidemijom covida-19.
Tim su mjerama bili oslobođeni plaćanja zakupnine prostora u gradskom vlasništvu i za 30 posto im je bila umanjena komunalna naknada pa se ukupan iznos oslobođenja procjenjuje na nešto više od 113 milijuna kuna.