Novinare je zanimalo što je s nabavom u HŽ-u, jer se upravo nabava retardanta TG-300 pokazala kao prelomni trenutak, koji je pokrenuo čitav niz tragičnih događaja, koji su doveli do najveće željezničke nesreće u neovisnoj Hrvatskoj.
"Na procese javne nabave treba bolje obratiti pažnju i svakako ih treba provoditi u skladu sa zakonom. Onda će sve biti u redu. Problem je tamo gdje se procesi javne nabave rade bez zakona. Nema borbe protiv korupcije ako ona nije sustavna, iznutra. Dat ćemo sve od sebe da počnemo čistiti iz sustava" ustvrdio je Popovac.
Je li smjenama u HŽ-u onda došao kraj?
"Mislimo da je tako, no smjene na željeznici uvijek su moguće. Očekujemo puno od gospodina Jerneića, koji je u ovom teškom trenutku preuzeo HŽ Infrastrukturu. Želimo mu puno uspjeha. To je jedno od najosjetljivijih mjesta u HŽ-u. Vjerujemo da će kvalitetno odraditi posao" nada se Popovac.
Šefa nabave Grgeca već dva dana nema na poslu
Nabave u HŽ-u češlja državno odvjetništvo, no Tihomir Grgec, šef nabave HŽ Infrastrukture nije osumnjičen, a ni smijenjen. Ipak, ni u petak, a ni danas nije se pojavio na poslu?!
"Nažalost. Ne mogu vam to komentirati ni pored najbolje volje. Morate pitati Jerneića" ogradio se Popovac.
Do odštete kartom iz vlaka smrti
Još nemaju zahtjeva za naknadu štete. Tko je želi, morat će priložiti i kartu iz vlaka smrti. "Svakako. Prodana karta je ugovor o prijevozu sa svim zakonskim pravima, ali obavezama. Sve što se utvrdi kao obaveza HŽ-a, bit će podmireno" uvjerava Popovac.
Neće svi članovi Uprave HŽ-a vlakom nazad u Zagreb. Neki će se ipak vratiti automobilom.
Teretni prijevoz do Splita normaliziran je sinoć u 22 sata. Prugom su prošli tovari pšenice i goriva. Od jutros od 6 sati uspostavlja se putnički prijevoz, a direktor HŽ Holdinga uvjerava da će biti potpuno normaliziran do kraja dana.