Puknuo beton na čvoru Bosiljevo 2, očekuju se velike gužve zbog sanacije

Foto: ARZ

POČINJU veliki radovi sanacije autoceste Zagreb - Rijeka prije početka turističke sezone. U ARZ-u tvrde da je sanacija nužna jer trenutno stanje cesta ugrožava sigurnost putnika.

Naime, kod čvora Bosiljevo 2 potrebno je ukloniti sve slojeve asfalta u dužini 1,5 kilometra jer je došlo do mrvljenja cementne stabilizacije. U prijevodu, puknuo je beton na najprometnijem čvoru hrvatskih autocesta.

Cijena sanacije iznosi 11,1 milijuna kuna. Do sredine lipnja bit će saniran čvor u smjeru Zagreba, a najesen kolnik u smjeru Rijeke. Autocesta Rijeka - Zagreb izdala je službeno priopćenje koje prenosimo u cijelosti.

Autocesta A6, čvor Bosiljevo 2 - čvor Kikovica

"Zbog radova je zatvorena pretjecajna traka od 11+100 km do 10+000 km, uključujuči tunel Veliki Gložac u smjeru Zagreba. Zbog radova zatvorena je sjeverna cijev tunela Sleme (smjer Rijeka), a promet se odvija dvosmjerno južnom cijevi tunela Sleme (smjer Zagreb).

Promet se odvija usporeno uz ograničenje brzine od 60 km/h, a predviđeno trajanje radova je do 29. svibnja u 19 sati.

Zbog radova od 3+100 km do 1+500 km u smjeru Zagreba zatvorena je pretjecajna prometna traka. Predviđeno vrijeme trajanja radova je do 8, lipnja.

Zbog radova od 23+500 do 17+200 kilometara zatvorena je kolnička traka u smjeru Zagreba te se promet odvija dvosmjerno kolničkom trakom u smjeru Rijeke, uz ograničenje brzine od 60 km/h. Predviđeno vrijeme trajanja radova je do 8. lipnja.

Zbog radova u tunelu Čardak u smjeru Zagreba zatvorena je pretjecajna prometna traka. Zbog radova od 38+700 km do 42+200 km zatvorena je kolnička traka u smjeru Rijeke te se promet odvija dvosmjerno kolničkom trakom u smjeru Zagreba, uključujući i kroz tunel Lučice, uz ograničenje brzine od 60 km/h. Predviđeno vrijeme trajanja radova je do 8. lipnja. Zbog radova je zatvorena pretjecajna prometna traka od 38+100 km do 38+700 km u smjeru Rijeke", stoji u priopćenju ARZ-a.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.