Foto: Borna Filić/Pixsell
UPRAVA Croatia Airlinesa na čelu s predsjednikom Jasminom Bajićem organizirala je danas brifing za medije kako bi se osvrnuli na sve medijske napise o stanju u kompaniji.
>>Na avionu Croatia Ailinesa napuklo pilotsko staklo, morali se vratiti u Zagreb
>>PROPADA LI CROATIA AIRLINES? Piloti spremni na štrajk
>>Croatia Airlines skupo plaća najam aviona jer nisu u stanju popraviti vlastite
"Svi naši zrakoplovi su sigurni"
"Nije točno da je došlo do greške u planiranju održavanja zrakoplova. Mi smo optimistično predvidjeli kraj servisa naših zrakoplova do 30. travnja, međutim kasnimo 30-ak dana. Još nam je samo jedan avion na servisu i on će biti pušten u promet krajem svibnja. Stvar je u tome što smo na dva zrakoplova imali veliki šestogodišnji servis i to je potrajalo. Svi naši zrakoplovi su sigurni. Svim kompanijama se javlja isti problem, a to je nabava dijelova, koje ponekad nemamo na skladištu. Isto tako neke letove smo morali otkazivati zbog radova na pisti MZLZ-a", rekao je Davor Bujan, direktor tehničkih poslova.
Da nisu prodali slotove u Londonu, bili bi u minusu
Da nije bilo slotova, kompanija bi završila s gubicima. No kaže i kako bi gubitak bio iz razloga jer je tvrtka u zadnje tri godine otvorila 8 novih linija.
"Lani smo bili u plusu 24 milijuna kuna, a ove godine predviđamo da ćemo biti u plusu 7 milijuna kuna jer smo puno uložili u nove linije. Neki letovi će nam biti neprofitabilni, doduše u ovom trenu imamo više neprofitabilnih letova, ali u budućnosti je to bolje za putnika jer je Hrvatska povezana s više zemalja. Lani smo investirali u kompaniju 154 milijuna kuna, najviše u motore i zato smo podigli kredit pod najpovoljnijim uvjetima", rekao je Bajić.
Navodi i kako je "Croatia Airlines prevažna za hrvatsko gospodarstvo", te dodaje kako je u studenom vraćena na popis kompanija od strateškog interesa RH.
200 eura bruto po danu za mehaničare iz stranih kompanija
"Odljev mehaničara postoji od 2013. godine otkako smo ušli u EU i od tad se našim mehaničarima priznaju licence, istina je da plaćamo mehaničare i do 200 eura, no takva je cijena na europskom tržištu", rekao je Bajić.
Istaknuo je i kako nastavljaju pregovore oko kolektivnog ugovora sa sindikatom ORCA (piloti, kabinsko osoblje i mehaničari), te da im je oko Božića ponuđen KU, koji nemaju već 17 mjeseci, no kaže kako su isti odbili.
"Trebali bi uskoro opet sjesti za stol jer nam je važan socijalni mir jer to znači sigurnost kompanije i putnika. No smatram kako iza ove hajke stoji sindikat koji želi da na natječaju za predsjednika uprave prođe Boris Matković, koji je dugo godina bio u NO CA", rekao je Bajić.