Šefica udruge obiteljskog smještaja: Ne opraštaju nam uspjeh u turizmu pa pišu o nama

Foto: Nel Pavletić/Pixsell, HRT

Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja, i Boris Žgomba, predsjednik udruge agencija pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i potpredsjednik Europske udruge putničkih agencija, gostovali su jutros u emisiji HRT-a Dobro jutro, Hrvatska te komentirali cijene u turizmu.

Marković smatra kako su kritike o visokim cijenama i nekvalitetnom smještaju krenule iz domaćih medija koji malo sve potenciraju.

"Moje osobno mišljenje je da to mediji malo potenciraju, možda malo i više nego što je to doista realno.

Dakle, možda i ta konkurencija nas udara nekako s boka.

Imam osjećaj da sve te plasirane priče u medijima prema vani zapravo nisu stopostotno točne, da se cijene nisu digle, cijene su se naravno digle, podiglo se sve i neka je lančana reakcija svugdje.

Dakle, na cijelom, praktički u cijelom svijetu su se podigle cijene, tako da, ali mislim da nam jednostavno u ovom momentu ne opraštaju onaj uspjeh koji smo ostvarili proteklih godina", komentirala je Marković.

Na upit voditelja Ognjena Golubića o prigovorima na kvalitetu smještaja - da se nije ništa učinilo, a podigla se cijena - Marković je rekla da na Mediteranu Hrvatska ima možda i najkvalitetniji obiteljski smještaj, da se dosta radi na kvaliteti te da je neke smještajne jedinice moguće usporediti s boljim hotelima.

"To su velikom većinom PR-članci plaćeni od naše konkurencije"

Boris Žgomba rekao je kako je sigurno da su u nekim segmentima pojedinci poskupili nešto više nego što su trebali.

"Da toga nije bilo, imali bismo savršenu turističku godinu", rekao je Žgomba.

Međutim, što se tiče objava u stranim medijima, smatra da se radi o PR-kampanji.

"Medijski je to izazvalo velike odjeke vani, ali nemojmo zaboraviti, to su velikom većinom PR-članci plaćeni od naše konkurencije. To je jedna normalna, ne možda moralna, okolnost koju smo morali i moramo očekivati", dodao je.

Žgomba je rekao i da konverzija na euro nije uzrokovala, ali je ogolila poskupljenje jer je gostu potpuno jednostavno usporediti cijene. Poskupljenja su u redu isključivo ako su vezana uz povećanje kvalitete, poručio je.