U TEŠKOJ nesreći na autocesti kod Slavonskog Broda poginulo je deset ljudi, a 15 je teško ozlijeđeno. Autobus koji je putovao iz Frankfurta u Prištinu sletio je s ceste, a vozač je po završetku očevida uhićen.
U autobusu je bilo 69 ljudi. Načelnik Postaje prometne policije Slavonski Brod Franjo Galić ustvrdio je kako je to jedna od najtežih nesreća koje je vidio.
I prema broju preminulih i prema broju ozlijeđenih ova nesreća ulazi u red najgorih ikad u Hrvatskoj. Šest je posebno teških autobusnih nesreća bilo u posljednjih 50 godina u našoj zemlji prije slijetanja i prevrtanja autobusa kosovskih registracija kod Slavonskog Broda.
Osam čeških turista, među kojima je i djevojčica, poginulo je, a 44 osobe teže su i lakše ozlijeđene u nesreći autobusa koja se dogodila oko 4 sata ujutro kod tunela Krpani na autocesti Zagreb-Split. Autobus je sletio s ceste te udario u ogradu i stup te se prevrnuo. Utvrđena je krivnja vozača, koji je u nesreći smrtno stradao. Autobus je iz Brna vozio turiste u Bašku Vodu.
Najteža autobusna nesreća na hrvatskim cestama u novije vrijeme zbila se 7. rujna 2008. na autocesti A1 kod čvora Jadova i Zir. Poginulo je 14 slovačkih turista.
Uzrok je bio umor vozača, što je vjerojatni uzrok i nesreće kosovskog autobusa. Slovački je vozač zaspao, a autobus se zatim u punoj brzini zabio u betonski nosač nadvožnjaka. Tridesetak Slovaka je lakše ili teže ozlijeđeno.
Još jedna teška autobusna nesreća dogodila se 10. kolovoza 2007. godine. Uzrok joj je bila neprilagođena brzina. Vozač je umjesto s dopuštenih maksimalnih 40 km/h u odvojak ušao s oko 100 km/h, što je dovelo do udara u zaštitnu ogradu i prevrtanja autobusa. U nesreći su poginule dvije putnice, a treća je preminula šest dana kasnije u bolnici. 12 putnika u nesreći je zadobilo teške ozljede. Vozač je krivnju za izazivanje nesreće priznao na karlovačkom sudu.
13. veljače iste godine na petlji u Opuzenu autobus na liniji Zagreb-Dubrovnik sletio je u provaliju, pri čemu je troje ljudi poginulo, a 13 ih je bilo ozlijeđeno. Nesreći su kumovali slaba vidljivost, jako jugo i kiša.
Možda i najgora nesreća koja se pamti u Hrvatskoj dogodila se prije 1990.
22. rujna 1989. godine vlak je naletio na autobus u 8 sati i 36 minuta ujutro. U stravičnoj je nesreći poginulo 14-ero djece. Autobus u posebnoj vožnji tvrtke Zagorje-trans iz Velikog Trgovišća prevozio je učenike osnovne škole Ante Kovačić iz Marije Gorice na ekskurziju u Stubičke Toplice. Neposredno prije nesreće autobus se kretao usporednom cestom kroz Pojatno iz smjera Zaprešića prema zagorskoj magistrali. Vidljivost na željezničkom prijelazu je zbog jake magle iznosila svega 25-30 metara, dok je u normalnim okolnostima ondje iznosila 400 metara. Prijelaz je bio obilježen samo Andrijinim križem. Tek nakon nesreće postavljena je rampa.
Najviše poginulih bilo je u autobusnoj nesreći koja se dogodila 28. rujna 1983. godine.
U maglovito jesensko jutro na pružnom prijelazu u Bilaju bus je nastradao u naletu vlaka. Vlak je udario u autobus kojim su se uglavnom prevozili srednjoškolci. Poginulo je 25 osoba, a jedna je preminula kasnije na liječenju u Zagrebu.